Re: [romani_in_praga] Vaccin cu forta

  • Adrian Buta Gmail
    Message 1 of 11 , Nov 1, 2009

      E strigator la cer sa fii obligat sa iti vaccinezi copilul in conditiile in care vaccinul e f controversat
      Si e bataie de joc la adresa contribuabilului sa se plateasca in avans 24 mil de euro pt vaccinuri
      Nu degeaba a fost Albright in Ro sa il promoveze!

      Message 2 of 11 , Nov 1, 2009
        O intrebare:

        - despre ce vorbeam in postul anterior? :D

        Neatza....

        Message 3 of 11 , Nov 1, 2009
          Despre tendinta unora de a amplifica orice chestie negativa care o vad in Ro si de a ignora orice chestie pozitiva

          Message 4 of 11 , Nov 2, 2009
            Salut,

            Eu am intrebat doar despre ce am vorbit in postul anterior.
            Si ca fapt divers: Inginerii de la ARCA sunt pe mare sa lanseze racheta care participa la Google X Prize (daca nu or fi lansat-o deja). Pentru mai multe detalii:

            www.arcaspace.ro

            Apropos vreti sa ii sustineti?
            Pentru 5 euro puteti trimite o poza sau ganduri care vor fi puse pe un suport magnetic (cel mai probabil USB) si va fi trimis pe luna.

            Acum sunt taaaare curios cati dintre cei de pe site vor dona (sau cumpara spatiu in acea capsula a timpului).

            In cazul in care doriti sa fiti mult mai generosi ii puteti contacta la :

            office@...

            Si acum sa vedem...

            Ca stiu eu vorba aceea : "La placinte inainte, la razboi inapoi."

            Asta poate face cinste Romaniei. Sunt curios cine va face o donatie sau va cumpara spatiu pe acel USB - Stick

            Stima

            Si sa auzim numai de mine.... scuze din nou : de bine

          • Adrian Buta
            Message 5 of 11 , Nov 2, 2009
              Pai si eu ti-am raspuins despre ce am vorbit :-)
              Referitor la proiectul ARCA space -inteleg ca in opinia ta :
              -daca dai bani acolo -dovedesti ca esti bun roman
              -daca nu dai bani -nu esti bun roman -pt ca la "razboi" dai inapoi?
              Inteleg ca o sa faci acum o verificare pe site sa vezi cine de pe forum a dat bani si cine nu?
              Mi se pare ciudate afirmatiile tale dc le-am inteles corect .

            • Cris
              Message 6 of 11 , Nov 2, 2009
                Eu cred ca ideea lui era sa si dems bunele intentii si suportul fata de tara intr-un mod practic si nu doar la nivel declarativ.

                "Instead of cursing the darkness you'd better light a candle, as small as it may be"

                office@arcaspace. ro

                Message 7 of 11 , Nov 2, 2009
                  Wrong...

                  Ideea ar fi sa vedem cine se implica intr-adevar... ca de vorbit si de opinii - toti avem.

                  Si ne dam cu parerea in toate cele. Asta ar fi testul ca NE pasa.

                  - In opinia mea dovedim ca ne pasa (am ales un exemplu la indemana cel cu ARCA) si ca dorim sa sustinem ceva bun ce se intampla si nu ne lungim doar la discutii interminabile despre "cum ar trebui" sa fie sau "despre cum este" si realiatea o contrazice

                  - Sincer NU ma intereseaza cine da sau daca da. E problema fiecaruia. Dar discutiile interminabile fara nici un fel de actiune (si cand spun actiune ma refer la ceva vizibil) mi se pare puerile si fara rost.

                  - Stau si ma intreb asa ca Gheorghe Prostul cati dintre voi au sustinut o actiune de acest gen (si iar am ales ARCA pentru ca stau cu ochii pe ei de ceva vreme si exemplul mi-a fost la indemana) nu numai vorbind sau dandu-si cu parerea ci contribuind cu ceva.

                  - Asa si cu acea Alexandra Svet: cu manifestul "Aceasta nu e Romania noastra" - fata e idealista, am vazut-o la televizor invitata in emisiuni. Ea incercat sa traga un semnal de alarma si, peste tot pe unde a fost invitata, s-a incercat politizarea acestui mesaj. Cati au facut intr-adevar ceva in afara de a trimite un mesaj pe acolo gen : "daaaaaaa... Te sustineeeeem... Uite de aici din fata monitorului."

                  Si voi chiar credeti ca in tara totul e pe roze? Ma scuzati atunci inseamna ca eu sunt dobitocul de pe acest site si vreau sa conving lumea ca in Romania nu e paradis ci iad. Mi s-au dat tot felul de exemple particulare despre X si Y dar vad ca nimeni nu pricepe ca nu particularul da miscarea unui sistem si regula generala. Si da Adi, generalizez pentru ca aceste cazuri particulare au relevanta mica intr-un sistem.

                  Acestea fiind spuse inchei aici ca nu vreau sa devin un Romancier.

                  Sa auzim de bine...

                  Si sa auzim si de actiune

                  Stima
                  --- In romani_in_praga@yahoogroups.com, Adrian Buta <buta.adrian@...> wrote:

> [...]
                  > dat bani si cine nu?
                  > Mi se pare ciudate afirmatiile tale dc le-am inteles corect .

                • Priceputu Cristian
                  Message 8 of 11 , Nov 2, 2009
                    "Ba a mea e mai mare !"

                    2009/11/2 g0d_d34d <mister4fx@...>

> [...]

                    > dat bani si cine nu?
                    > Mi se pare ciudate afirmatiile tale dc le-am inteles corect .

                  • g0d_d34d
                    Message 9 of 11 , Nov 2, 2009
                      La pariu ca nu? :))))))))))

                      --- In romani_in_praga@yahoogroups.com, Priceputu Cristian <priceputu.cristian@...> wrote:

> [...]
                    • Adrian Buta
                      Message 10 of 11 , Nov 2, 2009
                        ok,am inteles pct tau e vedere,sunt de acord cu ce ai scris mai jos
                        As vrea doar sa adaug ca eu personal nu sustin nici ca totul e pe roze e in Ro dar nici ca totul e de r...t
                        Ma situez undeva la mijloc de aceea ajung in dispute de idei cu extremele de ambele parti :-)