Re: [romani_in_praga] Ce mai face S&P's

  • Nico Petronius Pastramagiu
    Message 1 of 16 , Nov 1, 2008
      Sa facem propaganda sa o schimbam... prin exemplul personal

      Message 2 of 16 , Nov 1, 2008
        Cam ai dreptate si ma uit la prieteni cand ajung in tara ca mai toti au impresia ca e minunat afara si raman paf cand le zic ca as da orice sa pot ajunge macar o data pe saptamana intr-o piata taraneasca cu produse autentice nu prostii de legume si fructe fara gust.
        Ce mai, aici majoritatea is ca recuzita teatrala: mari si aratoase dar gustul lasa de dorit

        "Instead of cursing the darkness you'd better light a candle, as small as it may be"

        ------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- -

        --
        Best regards,
        Dragos  Hilbert

        <*> Your email settings:
           Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
           http://groups. yahoo.com/ group/romani_ in_praga/ join
           (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
           mailto:romani_in_praga- digest@yahoogrou ps.com
           mailto:romani_in_praga- fullfeatured@ yahoogroups. com

           http://docs. yahoo.com/ info/terms/

      • Cristina
        Message 3 of 16 , Nov 1, 2008
          Eu as cumpara numai produse alimentare romanesti de exemplu, dar cine le importa ?!

          ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          > --
> [...]

        • Dragos Hilbert
          Message 4 of 16 , Nov 1, 2008
            Se poate schimba si asta, tb doar sa facem publicitate, am vazut semne pozitive unii incep sa inteleaga.
            La faza cu cumparat produse romanesti, de la supermarchet cred ca banii se duc in strainatate nu in Ro, dar la altele merge si o sustin.
            Cind eram in Cehia am avut de ales unde sa platesc un serviciu si am ales sa-l platesc in Ro si m-am simtit foarte bine, la fel si un concediu recent, chiar va recomand Piatra Neamt vara, au un strand tare fain cu piscine si casute, foarte modern.
            Chiar m-am bucurat ca mi-am cheltuit banii acolo.

            ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

            Message 5 of 16 , Nov 1, 2008

              Mai este TVA si banii de salarii + asigurarile,asa ca tot ramine si ceva in RO

            • Nico.P. Pastramagiu
              Message 6 of 16 , Nov 5, 2008

                Nico P. Pastramagiu

                CZ mob +420 608 151 252

                tel/fax   +420 276 866 485

                RO +40 721 346 364

[...]

                [PPN>] In primul se sustine productoia din Ro, deci salariile la producator, apoi cum ai zis> TVA, salarii la vanzator. Si nu trebuie neaparat sa mearga tot in strainate> daca in Ro ai 16% impozit pe profit si in Xlandia 20_ de ex, fii sigur ca vor plati impozitul pe profit in Ro si apoi transfera ..

[...]

                [PPN>]

                Acum nu se mai impusca cu gloante, se impusca cu leul. la Piatar Neamt, f frumos, plus manastiri la o azvarlitura de bat..., Cheile Bicazului..., lacul Rosu aproape...

                --
                Best regards,
                Dragos  Hilbert