Re: Traiasca libertatea

  • silviu_dascal
    Message 1 of 8 , Feb 1, 2007
      vivat libertas nel todo el mundo .
      --- In romani_in_praga@yahoogroups.com, "Badicioiu Mihai"
      <mihaibadicioiu@...> wrote:

      > Si cum tot neam chinuit sa scapam de comunism ca sa discutam liber,
      > cred ca este mai bine ce a facut Adi, impiedicand si discutiile ne-
      > necesare despre libertatea cuvantului...
      >
      > PS: Deci, Cristina, care ar fi subiectele interesante???

    • Adrian Buta
      Message 2 of 8 , Feb 1, 2007

        Bine ai venit Mihai

        Exact asta a fost ideea,asa cum ai surprins-o mai jos.

        Sper sa nu se supere Cristina,are tot respectul meu dar in unele privinte nu suntem de acord si ca atare am considerat ca trebuie sa existe o alternativa si pt cei care nu sunt de acord cu modul de abordare prezent pe Romani in Cehia.

        Nu mi se pare normal sa imi cenzurez mesajele pt unele persoane carora le este greu sa ignore\stearga unele mesaje (btw exista posibilitatea de a folosi message rules in Outlook pt a trimite anumite mesaje in anumite foldere,nici macar nu tb sa faci asta manual).

        Si in definitiv putem sa ramanem pe ambele grupuri,pe romani in Cehia sa discutam strict lucruri mai "tehnice" despre cz,iar aici o gama de teme mai variata.

        Cred ca e ok sa discutam si in contradictoriu (din fericire am trecut de perioada de trista amintire cand toti trebuia sa avem aceleasi opinii) atat timp cat folosim un ton civilizat.

        Dar un lucru e clar,de acum o sa protestez si eu cand pe Romani in Cehia apar teme neinteresante pt mine.

      • Silviu Dascal
        Message 3 of 8 , Feb 1, 2007
          adevarat grait-a Zaratustra ...

          On 2/1/07, Badicioiu Mihai <mihaibadicioiu@ yahoo.com> wrote:
[...]

          The fish are biting.
          Get more visitors on your site using Yahoo! Search Marketing.

        • Mihai Badicioiu
          Message 4 of 8 , Feb 1, 2007
            Apropo,
            O alta informatie foarte utila...

            Daca va schimbati domiciliul in Cehia, trebuie sa anuntati la FOREIGN POLICE foarte repede, chiar inainte de a schimba domiciliul.
            De asemenea daca expira contractul de inchiriere de domiciliu, trebuie dus un nou contract pentru ca ei au inregistrata si data cand expira contractul...

            Si pac, vine amenda...

            Toate cele bune!!!!

            Message 5 of 8 , Feb 1, 2007
              mai da ce bafta ai avut tu ieri de nu te-au intrebat de sanatate si nu  ai platit amenda !
              Eu ziceam ca scap dar m-am inecat ca tiganu la mal :-)
              Cand sa termin actiunea-hop,vede ca sotia are pasap nou-de ce nu e viza in pasap?pai pt ca e in cel vechi!de ce nu ai anuntat schimbarea?pai sa vedeti ca...
              Si pac ,amenda,din fericire doar 500 kc :-)

              Message 6 of 8 , Feb 1, 2007
                Cred ca nu am platit pentru ca nu am stiut ceha... :)

                A inceput ea sa imi explice multe la inceput, intrebari peste intrebari... si eu: UE, UE, UE... registrace viza... :)))
                Si s-a dus fata in spate, a vorbit cu nu stiu cine, a venit cu cartea verde (este adresa trecuta acolo :)))) si uite asa am scapat...
                Si mi-a aratat de 10 ori pe monitor ca trebuie sa vin pana in 30.04.2007 sa imi renoiesc ceva, pentru ca expira contractul de chirie... :)))
                Si la sfarsit mi-a zambit in ceha :), dar am inteles ca a fost vorba de amenda... :)
                TRAIASCA UE...

                Si am primit si acordul de la banca pentru credit... azi ma duc cu toate documentele... happy me...

                Tu ce ai facut ieri???
                Ai platit doar 500 sau s-au mai adunat alti 500 la cei vechi???!!!
                Si pe la cat ai intrat?!

                Message 7 of 8 , Feb 1, 2007
                  na vezi un caz in care faptul ca stiu cat de cat ceha ma dezavantajeaza :-)
                  Tb sa fac si eu ca tine si scapam
                  asta a fost amenda pt sotie,sapt trecuta am mai platit 500 kc pt fiica :-)
                  am intrat pe la 13.00 cu nr 454 (tks again pt numar :-) ).
                  Bine ca macar am terminat cu pol pt straini.
                  felicitari cu creditul-dc iti iei un Ferrari sper ca ma iei si pe mine la o plimbare :-)