Re: [romani_in_praga] Modalitati de plata in Cehia

  • roxana baciu
    Message 1 of 8 , Feb 1, 2008
      Am vorbit cu seful si mi-a zis ca limita de cash ar fi
      undeva la 500.000 de coroane, 1 RON=7 coroane
      aproximativ..dar ca sa eviti problemele m-a sfatuit sa
      iti zic sa faci mai multe facturi pe sume mai
      mici..bafta

    • Nico P. Pastramagiu
      Message 2 of 8 , Feb 3, 2008
        Poti sa ii tai, dar trebuie si factura. Oricum si el va dori sa ii semnezi bonul lui de casa.
        Suma vezi ca ar fi deja 500.000 CZK dupa cum s-a scris, pt o operatie/tranzactie, dar daca te apuci
        sa faci in fiecare zi (nu e sigur inca daca limita se aplica la unul sau mai multi clienti)...
        atunci de....

        -----P�vodn� zpr�va-----
        Od: romani_in_praga@yahoogroups.com [mailto:romani_in_praga@yahoogroups.com] za u�ivatele Felix
        CRISAN - MILLEFIORI ROMANIA
        Odesl�no: 1. �nora 2008 6:15
        Komu: romani_in_praga@yahoogroups.com
        P�edm�t: Re: [romani_in_praga] Modalitati de plata in Cehia

        Yahoo! Groups Links

        http://www.eset.com