Re: [romani_in_praga] Re: Rumunsko neni divocina

  • Adrian Buta
    Message 1 of 13 , Jun 1, 2007
      Pai ai uitat sa il socotesti la salutul de la sfarsit pe dl din Australia :-),nu e roman dar a fost si el prezent fizic.

      On 6/1/07, mister4fx <mister4fx@...> wrote:

      Spre marea me surprindere, participarea numeroasa a romanilor din
      praga respectiv cei din Cehia s-a dovedit o asumptiune corecta
      :))))))))). 5 romani. Eu credeam ca suntem mai multi pe aic :))))) Pe
      aceasta cale doresc sa multumesc celor care s-au prezentat:

      Pe ordinea de zi :

      - de ce se pune berea sub semnul 0,5L si de ce nu au lumina in baie?
      sunt ei romani sau noi cehi?
      - cand a fost mai bine: inainte de 89, dupa 89, in viitor sau nu stiu?
      :)))
      - ca sa va fac in ciuda si nu aveti aere in cap si dos, localul e
      fain, discret si linistit, ba pe deasupra l-am gasit si repede :)))
      - data viitoare s-a stabilit in sedinta pe ordinea de zi:

      1. De ce ne place sa fim Romani: realitate sau Utopie? :))))
      2. Dezvoltarea comunitatii Romanesti din praga prin cresterea
      numarului de membri de la 5 la 5 :)))))
      3. De ce naiba sunt mahmur in dimineatza asta?:))))))

      Pe aceasta cale salut domnii care au fost prezenti: Nico, Adi, Eu :)),
      Dragos, si d-l M.

      IO

      PS: sunt al naiba de mahmur dar e de bine...nu am chef de munca :))))

      --- In romani_in_praga@yahoogroups.com, "Adrian Buta"
      < buta.adrian@...> wrote:

      > ne vedem acolo,eu o sa ajung pe la 19.30-20.00 ca a intervenit ceva
      dar am
      > vb cu Nico si el ajunge la 19.00 .

      <romani_in_praga%40yahoogroups.com>,

    • Adrian Buta

        Message 3 of 13 , Jun 1, 2007
          "Desi peisajul poate fi deprimant in orase precum Onesti sau Buzau..."
          Eu am stat 5 ani acolo si m-am simtit ca in vacanta in fiecare zi, nici urma de deprimare, este clar ca Onestiul nu este Viena dar pina la deprimare este drum foarte lung.
          Dar cum ziceai si tu, pareri si pareri.

        • Fairnico Seznam
          Message 4 of 13 , Jun 1, 2007

            Daur aia din turism ii contreaza, si ei sunt din domeniu, care au vazut cu ochii lor.

            Francezii oricum trebuie sa isi dea cu nasul pe sus, pana vin serviciile secrete romane si le elibereaza ziaristii rapiti…

            Garantat: cine a luat ghidul asta si va veni inRomania, aII-a oara nu va mai cumpara ghiduri de la hachette…