Chlum 1866-Hradec Kralove

  • Adrian Buta
    Message 1 of 1 , Jul 1 1:38 AM

      Intre 3-6 iulie va avea loc o serie de evenimente in memoria bataliei de la Chlum (Koniggratz) din 1866.

      http://chlum1866.cz/aktuality/147-vyroci-bitvy-u-hradce-kralove

      Aici e programul complet:

      http://www.koniggratz1866.cz/aktualni-program/

      cu specificatia diverselor locuri in care se desfasoara evenimentele ,cred ca punctul culminant il constituie:

      14.00- Bitevní scéna „Baterie mrtvých 1866" na motivy skutečných historických událostí z bitvy u Hradce Králové v roce 1866
      de sambata de la ora 14.00 care are loc chiar in locul unde a fost batalia (bojiste Chlum).

      Daca mergeti acolo va recomand gradina zoologica de la Dvur kralove nad Labem care e langa Chlum si care are si program de safari:

      http://www.zoodvurkralove.cz/en/welcome/

      Pt safari sunt 3 variante –cea lunga cu Afrika Express  si care costa 60 kc de persoana ,respectiv cea scurta cu autobuzul Safaribus care cred ca e 20 kc de persoana.

      A 3-a varianta e folosirea autovehicolului propriu –costa 100 kc si se pot face mai multe ture,nu e limitat la una.

      Avantajul la variantele 1 si 2 e ca se face o prezentare pe durata turului –in ceha.