Re: Stiu doctorii engleza in spital?

  • iascu
    Message 1 of 7 , Jan 31, 2012
      De obicei medicii cunosc limba engleza, asistentele si personalul auxiliar nu.
    • Toma Horatiu
      Message 2 of 7 , Feb 1, 2012
        Buna Otilia

        Sotia mea a nascu aici acum aproape 2 ani, au am asistat la nastere iar moasa vorbea foarte bine engleza asa ca a comunicat foarte bine cu sotia,  medicul care a venit acolo vorbea engleza dar nu a intervenit caci a fost nasterea fara probleme.

        Cu asistentele depinde nu toate vorbesc insa uneori sunt pe tura si asistente care vorbesc engleza.

        --
        Cu stima
        Horatiu Toma

        www.ro-cz.com Porta al romanilor din Cehia si nu numai
        www.ghelar.ro Localitatea Ghelar Jud Hunedoara, biserica, EMAIL Gratuit, album foto, felicitari electronice

        Message 3 of 7 , Feb 1, 2012
          Buna,

          Multumesc mult pentru raspuns, m-ai mai linistit putin:)
          La ce spital in Brno a nascut sotia ta? Mie mi s-a recomandat cel din Bohunice.

[...]

        • Adi Adi
          Message 4 of 7 , Feb 1, 2012
            Sal,

                Da vorbesc mai toti engleza, si unde nu se pricep rad ca prostii... dar te vei descurca. (eu is abonatul lor nr 1 prin spitale, is o fire mai bolnavicioasa)

            Sanatate si La multi ani celui mic :)

            Message 5 of 7 , Feb 2, 2012

              Deci pare ca situatia la Brno e mai buna ca la Praga din pct de vedere al doctorilor care vb engleza.

              Aici am patit de nenumarate ori sa dam peste doctori care nu vorbesc engleza ,unii nu stiau nici macar chestii basic –cum se spune baiat in engleza ,incercau pe rusa :-)

              Ma surprinde sa vad chestia asta si la medici tineri ,ba mai mult am patit sa merg cu entorsa si desi vorbeam ceha relativ bine –nu am inteles ceva si am intrebat-o pe doctorita daca stie  engleza.

              Reactia a fost agresiva ,a inceput sa urle la mine ca aici e Cehia  si se vorbeste ceha,a considerat jignire simplul fapt ca am intrebat-o daca vb engleza.

              Recent a mai patit un prieten de al meu ceva similar.

              Dar am avut si experiente pozitive ,din fericire cred ca tipul asta de cretini constituie o minoritate in Cehia.

              Cand a fost vorba de nastere –nu am vrut sa riscam sa depindem de cine e de garda –putea sau nu sa stie engleza ,am considerat prea riscant pt ca la vremea aceea nu vorbeam ceha asa ca am discutat cu medicul la care mergea sotia la controalele periodice la spital.a cerut 7000 kc pt a veni el in mod special (daca nu era de garda in momentul ala ),am fost de acord ,asa s-a si intamplat ,am platit cele 7000 kc (fara chitanta ,evident)-toata lumea a fost fericita.

              Asistentele nu vb ceha ,a avut noroc sotia ca in salon mai era o cehoaica de treaba care stia engleza si ii traducea .

              Nastere usoara iti doresc!

              Adrian

              Message 6 of 7 , Feb 2, 2012
                Buna,

                Multumesc mult pentru raspuns, am reusit sa ma linistesc in legatura cu problema mea:))

                Otilia