Fwd: [romani_in_cehia] Rugaminte de ajutor

  • Adrian Buta
    Message 1 of 1 , Aug 4, 2010

      ---------- Forwarded message ----------
      From: cristina muntean <cristina_muntean2001@...>
      Date: 2010/8/4
      Subject: [romani_in_cehia] Rugaminte de ajutor
      To: Grup Discutii <romani_in_cehia@yahoogroups.com>

      Dragii mei,

      Acesta nu e un anunt obisnuit (nimeni nu cere bani), si-mi cer scuze daca va bruiaza cumva activitatea.
      Aceasta tanara are nevoie de ajutor: http://cristinalilianadinu.blogspot.com/
      Cristina are 26 de ani si e bolnava de cancer limfatic. Are nevoie de un donator compatibil de celule stem (sansele sa gaseasca sunt foarte mici, 1 la 80.00). Cu toate astea nu renunta. Ce are ea nevoie, din partea noastra: sa mergem sa facem o testare, in speranta ca il va gasi pe acel 1.
      Eu sunt programata pe 17 august la Centrul de Donare a Celulelor Stem din Praga pentru o testare, sa vedem daca suntem compatibile. E cineva care ar vrea sa se testeze de asemenea, in speranta ca am putea-o ajuta? Daca da, ajunge sa sunati la centru: www.darujzivot.cz. Tot ce va trebuie e asigurare de sanatate in Cehia si sa fiti sanatosi si sub 35 de ani.
      Cristina are timp pana pe 23 august, cand este programata la transplant. Mai multe amanunte, pe blogul ei, tot acolo gasiti si adresa unde ii puteti trimite un mail http://cristinalilianadinu.blogspot.com/
      Daca stiti si alte modalitati de a populariza acest caz sau aveti cum sa il dati mai departe, nu ezitati!

      Multumesc mult, un gand frumos tuturor,

      Cristina