Fwd: alegeri

  • Adrian Buta
    Message 1 of 2 , Nov 17, 2009

      Alegeri prezidentiale si referendum 2009

      La 22 noiembrie 2009, in Romania vor avea loc scrutinul pentru alegerea Presedintelui Romaniei si referendumul national referitor la introducerea sistemului parlamentar unicameral.

      Cetatenii români aflati in Republica Ceha au posibilitatea sa voteze la urmatoarele sectii de votare:

      Praga
       Ambasada Romaniei la Praga
       Str. Nerudova nr. 5,
       11801 Praga 1

      Brno
       Manastirea Sfanta Ludmila
       Str. Vranovska nr. 48
       61400 Brno

      Votarea incepe la ora 7.00, ora locala si se desfasoara pana la ora 21.00, ora locala, când sectiile de votare se închid.

      Cetatenii romani pot vota în strainatate pe baza urmatoarelor documente, care trebuie sa fie valabile in ziua votarii: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie, buletinul de identitate ori pasaportul simplu, pasaportul simplu electronic, pasaportul simplu temporar, pasaportul diplomatic, pasaportul diplomatic electronic, pasaportul de serviciu, pasaportul de serviciu electronic, titlul de calatorie, .

      Persoanele care nu detin acte de identitate valabile sau cei carora li s-au furat documentele pot vota si pe baza titlului de calatorie. Recomandam acestora sa se prezinte din timp la sediul ambasadei pentru a obtine un act de identitate valabil (titlu de calatorie).

        Pentru informatii detaliate, puteti accesa site-ul Ministerului Afacerilor Externe, http://www.mae.ro/index.php?unde=doc&id=40633 sau puteti contacta ambasada la 257 534 210, e-mail bogdan.neagu@...

    • Toma H
      Message 2 of 2 , Nov 19, 2009
        Salut

        Zilele astea am primit mesaje cum ca nu toata lumea a reusit sa localizeze sau sa gaseasca mijloacele de transport spre locatia sectiei de votare din Brno astfel ca am decis sa trimit si aici informatiile din site ro-cz.com

        Brno  Vranovska 48
        adresa pe mapy aici      .
          Mapy Vranovska 48 Brno  Tram 4 statia Mostecka poate fi luat din gara centrala
        Bus 57 statia Vozovna Husovice
          49°12'27.012"N, 16°37'38.873"E

        O zi buna

        Horatiu Toma