Fwd: [romani_in_cehia] Reminder: intalnirea membrilor Asociatiei in 11 octombrie, ora 16.00

  • Adrian Buta
    Message 1 of 6 , Oct 5, 2009
      ---------- Forwarded message ----------
      From: Camelia Isaic <cisaic@...>
      Date: 2009/10/4
      Subject: [romani_in_cehia] Reminder: intalnirea membrilor Asociatiei in 11 octombrie, ora 16.00
      To: romani_in_cehia@yahoogroups.com

      > Conducerea Asociatiei Romanilor in
      > Cehia ii invita pe membrii si pe cei interesati de a deveni
      > membri la o intalnire care va avea loc duminica, 11
      > octombrie, incepand cu orele 16:00 la sediul Ambasadei
      > Romane la Praga ( Nerudova 5). Cei interesati sa participe
      > sint rugati sa confirme printr-un email la adresa info@....
      >
      > Dupa intalnire, toti cei prezenti sint invitati sa
      > participe la concertul "Zpivame pro radost" de la Palatul
      > Zofin, concert folcloric la care va fi reprezentata si
> [...]

    • Toma H
      Message 2 of 6 , Oct 5, 2009
        Buna ziua

        Cine mai merge din Brno?

        > .

      • iulian branza
        Message 3 of 6 , Oct 5, 2009
          Foarte frumos dar ... din pacate multi care suntem in Republica Ceha, lucram in Brno. Poate odata vom reusi sa ajungem si noi.

> [...]
          > participe la concertul "Zpivame pro radost" de la Palatul
          > Zofin, concert folcloric la care va fi reprezentata si

        • Toma H
          Message 4 of 6 , Oct 5, 2009
            Salutare

            Eu intentionez sa ajung de data aceasta la intalnirea asociatiei. Daca cineva din cei care nu reusesc sa ajunga are ceva de transmis sau de propus la sedinta puteti sa mi le transmiteti si eu voi incerca sa le pun in discutie acolo in masura in care o sa fie posibil. Eventual daca exista dorinta putem sa organizam o intalnire in care sa punem pe hartie cateva idei de implicare a celor din Brno. Daca nu va fi posibil sa ne intalnim fizic puteti sa postati reply aici sau daca doriti ca propunerile sa nu fie publice puteti raspunde pe discutie in Grupul de Brno din ro-cz.com http://ro-cz.com/portal/ comunitate/groups/ viewdiscussion/1-Asociatia+ Romanilor+din+Cehia.html? groupid=3 (daca nu aveti cont pe ro-cz se poate face in cateva secunde) discutia ramane vizibila pentru cei din grupul de Brno nu este vizibila public.

            Horatiu Toma

            --- In romani_in_Brno@yahoogroups.com, iulian branza <iulianjohn@...> wrote:

            > Foarte frumos dar ... din pacate multi care suntem in Republica Ceha, lucram in Brno. Poate odata vom reusi sa ajungem si noi.
            >

            > ________________________________

          • liviu popescu
            Message 5 of 6 , Oct 6, 2009
              Ar fi ceva de zis acolo, se poate realiza extrem de simplu si e foarte util pt noi cei din Brno, totusi comunitatea de aici e cea mai numeroasa, vrem sau nu vrem sa recunoastem.
              1. Infiintarea de urgenta a unui Consulat in Brno - toate tarile civilizate infiinteaza asa ceva unde exista comunitati mai mult sau mai putin numeroase de cetateni, eventual se poate numi un consul onorific (buget zero) daca chiar nu se pot gasi fonduri la Ambasada pt romanii de aici - nu stiu sa dau amanunte tehnice, dar se pot gasi usor detalii
              2. Asa cum in alte state civilizate exista voyul prin corespondenta sau electronic, ar trebui sa existe si la romani - daca nu, cel putin sa se trimita o urna volanta sau ceva asemanator, si noi avem drept de vot, dar poate nu ne permitem sa cheltuim citeva sute de coroane pt asta.
              Multumesc pentru atentie, sa auzim numai de bine
              Eugen-Liviu POPESCU
              IT Engineer
              Phone : +420 533 416 080
              Mobile : +420 775 121 619
              Email : liviup2k@...

> [...]

              > Foarte frumos dar ... din pacate multi care suntem in Republica Ceha, lucram in Brno. Poate odata vom reusi sa ajungem si noi.

            • Toma H
              Message 6 of 6 , Oct 6, 2009
                Salut

                O sa tratez cele doua probleme in ordine

                1. In legatura cu infiintarea unui consulat onorific cred ca se pune problema si de existenta unei evidente legate de numarul de romani din Brno pt ca pana in prezent la ambasada se cunoaste neoficial doar ca sunt multi romani in Brno probabil mai multi ca in Praga dar nu cred ca exista o evidenta la ambasada. Pe de alta parte nu cred ca ar fi costuri zero chiar daca a
                2. Referitor la organizarea unei sectii de votare in Brno o sa intreb si daca e sa se organizeze ceva o sa anunt aici si pe ro-cz.com/portal oricum ar fi bine sa se cunoasca si dorinta de a se excprima dreptul de vot caci daca se va organiza o sectie de vot sau alta varianta si nu vor fi persoane care sa voteze probabil ca nu ar fi bine pt urmatoarele cereri care ar veni de la Brno.

                Eu o sa incerc sa deschid acest subiect si la intalnirea asociatie iar daca o sa am vesti de la ambasada o sa dau un semn pana atunci sa auzim de bine.

                Horatiu T

                --- In romani_in_Brno@yahoogroups.com, liviu popescu <liviup2k@.