Intrarea in noul an!

  • Toma Horatiu
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2009
      In primul rand LA MULTI ANI! inca o data, apoi imi cer scuze pentru acest mesaj dar in urma a ceea ce am vazut aseara imi dau si eu cu parerea. Cu ceva vreme in urma eram suparat pe faptul ca lumea nu isi vede de Dumnezeu si de credita si de cele duhovnicesti in noaptea dintre ani dar aseara am realizat ca bucuria trecerii dintre ani poate sa duca la auto distrugerea societatii
      cateva ganduri la inceput de an pentru cei care stiti ca sunt un militatnt eco o sa ma intelegeti. Un an bun!

      Imaginea de asediu pe care am vazut-o in oras la trecerea dintre ani ma face sa ma intreb de ce majoritatea mesajelor de anul nou ne aminteau de criza care ne astepta in 2009, tendinta actuala generala de ceva vreme este una spre protectia mediului dar oare nu folosim protectia mediului ca un scop in a distruge mai mult resursele si de a ne face publicitate pozitiva, oare nu folosim criza in scopul de a fi mai populari. Exista criza asa cum exista necesitatea de a proteja mediul dar ambele sunt exploatate in scopul de a iesii in face si a produce capital, de imagine, politic sau chiar bani).
      citeste mai departe

      --
      Cu stima
      Horatiu Toma