Re: [RoCrack] spedia-pacalit cu ceva API

  • Ghost_3k
    Message 1 of 1 , Jun 29, 2000
      From: "Alin Constantin" <alinconstantin@...>

      > Hello Andrei,

      Explorer",sau,probabil,"Netscape".

      > Eu nu stiam :-( De altfel, desi s-a vorbit pe lista, habar n-am ce
      > face Spedia. Nu conteaza, oricum.

      > EnumWindows
      > sau navigare cu GetDesktopWindow/GetNextWindow

      > SetWindowText

      Da problema este ca tot mai trebe sa mai schimbi linku' din browser odata pe
      minut, si la faza asta Spedia.exe foloseste urlmon.dll si el ia linku'
      oricarui IE deschis indiferent daca e activ sau nu. Deci tot va trebui sa
      mai treceti de la mIRC la IE sa schimbati linku'. Sau poate se poate face si
      asta automat printr-un program:)
      A facut yo un astfel de program in Delphi acu 2 saptamani, care ia toate
      programele din memorie si le schimba captionu' la un interval stabilit. Apoi
      eu am luat de pe net mai de mult un unit: ktwindow.pas care iti usureaza
      munca putin munca cu ferestrele in delphi, eu am facut asha:
      variabile: h,h2:TWindow, aa:Thwndarray, nr:Integer, codu este:
      h:=TWindow.Create;
      h.EnumFlags:=KTEW_ENUMVISIBLE;
      aa:=h.EnumWindows;
      nr:=length(hwndarray)-1;
      for i:=0 to nr do
      begin
      n:=n+1;
      h2:=TWindow.Create;
      h2.Handle:=aa[i];
      ....................aci poti sa pui de ex: h2.Text:=h2.Text+' - Microsoft
      Internet Explorer';
      h2.Free;
      end;
      pentru cei care vor sa te trimit ktwindow.pas sa-mi trimita un mail, da cre
      ca se poate face si fara unitu' asta.

      Ghost_3k,
      Don't be afraid...i'm just a ghost!