RrUoGmAtMeIlNeTcElonDeE!!O!M Disperat :))

  • Prom
    Message 1 of 1 , Feb 8, 1988
      Apropo,� atzi reushit careva sa proglamatzi un 16__ce84 cu ploglamu ala din
      alhiva, pp.exe parca???????

      Datzi si mie pls un duump (hiex, binariiy, memoriiymap) kalumea care sa-l
      poata citi pp.exe asta ca ie cam tare mofturos... Vorbesk bineinteles de
      isso 7.8.1.6-2 rom�nesti� :))��� (se da rekompensa tot din domeniu - clipi,
      scram...etc :))

      Am gasit si ieu ceva memoriiy map-uri pt ce se vrea a se face cu cel
      16__ce84 da nici in ruptu capului n-am reushit sa i le traduk pp-ului. :(((

      >Va rog, daca ati putut sa luati fisierul rtl.zip, cu informatii despre
      >carduri RTL, puneti-l si voi pe ftp-ul ansit ...... ca mi-am pierdut 3
      >ore incercand sa il copiez ....... nu merge .............

      sic.. sic... m-ai cam induiosat :)))
      Nu mai fii asha disperat... ca oricum ie multa bataie de kap. (pana la urma
      sigur sa poate ajunge undeva --- oare unde ??????????????)

      daca nu-l pune careva cu legatura mai serioasa la net pe ftp tzi-l trimit
      ieu prin mail (zicetzi si altzii daca vretzi cc
      (carbon copy, nu credit card bai))

      see ya all
      Za ROPMTRELEENZOIDZER