MP3 Enc mini little test

  • Prom
    Message 1 of 1 , Jan 25, 1988
      salve all.

      Arpopo de testul care l-a (i) facut, trebuia sa incerci in Xing si VBR-ul
      (variable biterate). Are, la fel configurari pentru 64-320k (medie) si face
      mp3-uri acceptabile pt un poast de radio (f. bune pt un home listener).

      Si ca sa nu pik si ieu ca musca in Cool, tre' sa zic ca am shi ieu o
      oarecare experientza in productie radio, deci stiu ce vorbesc.
      Xing (MP3 encoder, !nu! MPEG enc) este foarte rapid (chiar pe un calc.
      slab) si compreseaza binishor. Incearca chestia aia VBR, pusa pe 192kb si
      vei avea, vorba unui prieten, sunet de sunet....