Re: Un nou site s-a nascut..

  • RUSU Serafin
    Message 1 of 10 , Jan 1, 1997
      On Thu, 23 Dec 1999, crisco wrote:

      > From: "crisco" <crisco@...>
      >
      > Mai oameni buni ceva este in neregula...Io am vorbit serios....
      > E site-ul meu personal ..da nu's ce drack se'ntampla de nu reusiti sa
      > intrati pe el.
      > http://www.interspots.com/~crisco99/ cu refresh la browser..
      > -eu intru zilnic pe el si merge..
      > -are un index.html nu .htm
      > -daca cineva a intrat pe el ziceti-mi shi mie...sa stiu daca merge..

      Merge dar eu am intrat cu lynx -ul deoarece cu ie nu merge

    • Florin
      Message 2 of 10 , Dec 25, 1999
        >Merge dar eu am intrat cu lynx -ul deoarece cu ie nu merge
        IE nici nu se uita la index.htm ci se duce direct la index.html , eu cind
        mi-am facut prima oara site am scris ca prostu` .htm shi n-a vrut nici de
        frica :)))

        A M$ IE4 user

        Get a free e-mail and 10M webspace at http://www.home.ro/
      • crisco
        Message 3 of 10 , Dec 26, 1999
          nu cred ca-i din cauza ie-ului ci mai degraba din cauza serverului ce
          gazduieste siteul..
          el decide ce sa se incarce..htm sau html..

          chris
          greatz