nu ma lasa sa fac windows update la xp

  • sorin frumuseanu
    Message 1 of 6 , Nov 6, 2009
      Am instalat la rapid un XP, nu mai stiu ce setari au ramas dar 90% ca au fost cele implicite.
      La inceput m-a lasat sa intru pe site la microsoft, mi-a zis ca nu am autoupdate activat si dupa aia... pauza, nu mai reusesc sa accesez nimic de la microsoft.com.
      E vreo setare de la mine facuta aiurea sau se mai intampla?
      Tks
    • Costantin Rusu
      Message 2 of 6 , Nov 7, 2009
        E cu licenta XP`ul? Daca nu, e nasol.

        ________________________________

        Message 3 of 6 , Nov 7, 2009
          contacteaza ma pe yahoo mess prenumele_numele

          Message 4 of 6 , Nov 8, 2009
            RAspuns:
            Ai win xp piratat, sau prost  crackuit, ai ajuns la faza "genuine"
            formateaza C:\-ul si pune unu cu  "licenta" si bun sp2
            sau mai bine vista sau win 7, dca iti iei 4 GB rami minim, nus scumpi.. parerea mea. Ceao. Ovi. cluj.BAFTA!

            +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

            From: Costantin Rusu <ric24iasi@yahoo. com>

            To: rocrack@yahoogroups .com

            Date: Saturday, November 7, 2009, 10:13 AM

            E cu licenta XP`ul? Daca nu, e nasol.

            Message 5 of 6 , Nov 8, 2009
              win 7 merge si cu 1 giga, arata ca un linux, e frumos, rapid dar uneori enervant

              Message 6 of 6 , Nov 10, 2009
                O rezolvai intre timp. Era un virus/vierme de pe un cd cu utilitare mai vechi, luate tot la rapid din arhive.

                In final am rezolvat elegant cu bravul Windows SE, excelent pt scula de fata (256 Ram, 40gb hdd) si versiuni mai vechi luate de pe oldversion.com.

                Isi face treaba si sunt supermultumit.

                Tks