Intrebare Windows Vista - Home Premium

  • ciprianhugianu
    Message 1 of 7 , Sep 27, 2008
      Pe un laptop adus din Italia am instalat Windows Home Premium cu
      interfata in italiana. Din cate am inteles nu se poate pune o
      interfata in engleza sau romana la aceasta varianta a sistemului
      Windows ci numai la Vista Ultimate. Pot s ainstalez Ultimate peste
      Home Premium fara sa strice drivere, programele existente? As avea
      nevoie de o interfata macar in engleza daca nu in romana!
      Multumiri!
    • Costantin Rusu
      Message 2 of 7 , Sep 27, 2008
        Din ce stiu eu ar trebui sa reinstalezi k sa iti mearga cum trebuie. Oricum la windows ai doar optiunile de recover si repair. Deci oricum ai vrea trebuie sa reinstalezi. Sau sa instalezi pe aceeasi partitie fara sa stergi windows`ul vechi si sa vezi ce se intampla. Oricum ar fi cauta drivele intai si pe urma reinstaleaza.

        Ric

        Message 3 of 7 , Sep 27, 2008
          Instaleaza Ultimate ca "upgrade"

          Btw, solutia legala cu bani mai putini decit sa cumperi un DVD de
          Ultimate e sa faci upgrade la editie cu Vista Anytime Upgrade
          http://windowshelp.microsoft.com/Windows/en-US/help/3af7e05f-4d2a-4af7-a168-9242f9093bb81033.mspx

          c> Pe un laptop adus din Italia am instalat Windows Home Premium cu
          c> interfata in italiana. Din cate am inteles nu se poate pune o
          c> interfata in engleza sau romana la aceasta varianta a sistemului
          c> Windows ci numai la Vista Ultimate. Pot s ainstalez Ultimate peste
          c> Home Premium fara sa strice drivere, programele existente? As avea
          c> nevoie de o interfata macar in engleza daca nu in romana!
          c> Multumiri!
        • octynico
          Message 4 of 7 , Sep 27, 2008
            Salut ,
            Singura ta solutie este sa reinstalezi Vista Ultimate SP1 si apoi iti updatezi ce limba ai chef . Eu ma " bat " cu Vista de vreo 2 ani si stiu ce spun .
            Nu pierzi nici un driver . In cel mai rau caz , le reinstalezi la Update .
            NU POTI SA INSTALEZI O VERSIUNE PESTE ALTA !!! Vista nu accepta instalarea ca WXP sau 98 . Trebuie sa faci totul de la capat ( pe curat ) , in cel mai rau caz , accepta reparare .
            Oricum , bafta si uita-te si pe aici : http://noctavian.free.fr .
            Spune ce ai facut .
            Octav

            Message 5 of 7 , Sep 28, 2008
              Pentru problema cu driverele poti descarca "Driver Genius" si sa faci un
              backup la drivere. Dupa ce reinstalezi Vista faci restore cu acelasi
              program.

              Pentru softuri din pacate nu stiu o solutie 100% eficienta.

              Cu stim�,

              Barsan Lucian

[...]

            • NOCA
              Message 6 of 7 , Sep 29, 2008
                Mai " baieti " ,
                Ca chiar sinteti " baieti " , lasati solutiile astea neincercate de voi , ca nu merg garantat si incercat .
                Nu pentru drivere ( pe care oricum i le da Microsoftcind isi face Update ) sa-si faca probleme , ci pentru soft pe care nu prea stiu
                cum sa si-l recupereze ca nu am auzit inca de un Acronis care sa mearga pe Vista 32 sau 64 .
                Cum am mai zis , singura lui solutie practica este o reinstalare curata de Vista si programele ? Ce Dumnezeu ? Doar cum se numeste
                lista asta la care sintem abonati ?
                Octav
[...]

                Cu stimã,

                Barsan Lucian

[...]
              • Very Honestus
                Message 7 of 7 , Nov 17, 2008
                  Cineva ma intreaba daca am Agenda Connex. Ultima versiune pe care o am pe
                  server e din 2001. Au mai aparut updates? user rocrack parola honestus