Re: {RoCrack:286} Training Negociere si Comunicare!

  • sorin frumuseanu
    Message 1 of 2 , Jun 1, 2007
      Care era mesajul initial ca nu-l vad? :)
      Nope, lasati mesajele la vedere. Unii fie ca nu stiu, fie ca nu au
      timp sa se inregistreze. Sa fie liber oricine sa citeasca mesajele.
      Lista cu adresele de email nu e vizibila si e ok.

      Ownerul grupului e rugat sa ma faca moderator, owner... pe perioada
      concediilor/vacantelor. Lucrez mult pe net si am timp sa aprob ce
      trebuie, desi si asa sunt aprobate destul de repede.
      Spor