Informatii in functie de adresa de IP

  • Octav
    Message 1 of 3 , Feb 1, 2007
      Cum pot afla adresa de mail ( eventual si locul) de unde imi trimite cineva un mesaj sau intra cineva pe site-ul meu ?
      Dar daca imi trimite de pe un site web ?
      Multumesc,
      Octav

    • G.Stefan
      Message 2 of 3 , Feb 1, 2007
        Hello Octav,

        > Cum pot afla adresa de mail ( eventual si locul) de unde imi
        > trimite cineva un mesaj sau intra cineva pe site-ul meu ?

        te uiti in header si vezi primul ip MX din care a plecat mesajul apoi intrii pe google si cauti nslookup online

        > Dar daca imi trimite de pe un site web ?

        are ipul acelui server :) 127.0.0.1 ori cel public

        > Multumesc,
        > Octav

        Cu stima,
        Stefan
      • Very Honestus
        Message 3 of 3 , Feb 1, 2007
          > Cum pot afla adresa de mail ( eventual si locul) de unde imi trimite cineva un mesaj sau intra cineva pe site-ul meu ?

          Iei toate IP-urile din headerele mesajului, incepind cu ultimul si mergind spre top,
          si le cauti prin http://arin.net/whois sau http://ripe.net/whois

          > Dar daca imi trimite de pe un site web ?

          Cam tot asa, dar s-ar putea ca nici un IP din headere sa nu fie adresa reala...