Re: program upload

  • Florin
    Message 1 of 10 , Mar 1, 1999
      1.PCnet suxx asta e clar. Am crezut la inceput ca cineva de pe lista a avut
      o initiativa de a subscrie lista, asa de capul lui dar dupa cum vad m-am
      inselat. E OK ca problema a fost rezolvata.
      2.Eu sunt unul care a vazut atit DN si NC si foloseste NC. Dar asta se
      datoreaza intimplarii...
      Oricum un bug interesant descoperit la facultate de catre un coleg foarte
      inventiv e urmatorul.
      In NC daca creezi un director a for example si apoi un subdirector a in
      directorul a c:\a si c:\a\a
      daca copiezi pe a in a\a se realizeaza un loop si se realizeaza o structura
      de forma a\a\a\a\a\a\a\a...
      (bineinteles cu continutul lui a in fiecare din subdirectoarele in
      parte)---deh asa se intimpla daca folosesti functii recursive cum nu
      trebuie. Observatie:S-ar putea sa nu mearga la toate versiunile... La noi la
      facultate a mers faza.
    • Valentin Butanescu
      Message 2 of 10 , Mar 1, 1999
        S-a mai discutat o data pe crackers urmatoarea prostioara dar nu am reusit
        sa dau peste nici un raspuns serios: exista vreun program care sa faca
        upload la un director (cu tot cu subdirectoare) ? Eventual sa testeze si
        datele fisierelor pe care le suprascrie (sau sa tina cont de bitul de
        archive) ? Eventual sa manipuleze case-urile dupa un algoritm prestabilit ?
        Si sa stie si de PASVD mode ?
        De linux sau de windoze, nu conteaza.

        ---
        VITEZA MAXIMA. Navigheaza cu PC-NET la 2Mb/s!
        6$ - 10 ore acces sau 39$/luna - nelimitat!
        http://www.pcnet.ro
      • Dumitru Stama
        Message 3 of 10 , Mar 1, 1999
          > Scheduleru' insa nu prea ar avea scuze...
          > ... de pura curiozitate... e cineva pe-aici care a vazut NC si DN si
          > foloseste in continuare NC?

          ;)
          Eu...Dar asta numai pentru ca m-am obisnuit cu el.
          Mai nou sub Windows 95 a aparut FAR-ul si este exact ce asteptam.

          Numai bine
          Dics
        • Cristian State
          Message 4 of 10 , Mar 1, 1999
            "Dan Dascalescu" <dand@...> wrote:

            >... de pura curiozitate... e cineva pe-aici care a vazut NC si DN si
            >foloseste in continuare NC?

            Da, eu le mai am pe undeva pe un CD-u si le folosesc din cand in cand.
          • Petru Paler
            Message 5 of 10 , Mar 2, 1999
              Valentin Butanescu <vali@...> writes:

              > De linux sau de windoze, nu conteaza.

              pentru linux ai (cel putin) lftp, care stie sa mai face o gramada de
              alte lucruri faine
              il gasesti pe la freshmeat.net, la appindex

              ---
              VITEZA MAXIMA. Navigheaza cu PC-NET la 2Mb/s!
              6$ - 10 ore acces sau 39$/luna - nelimitat!
              http://www.pcnet.ro
            • Raider
              Message 6 of 10 , Mar 2, 1999
                On Mon, 1 Mar 1999, Valentin Butanescu wrote:
> [...]
                > datele fisierelor pe care le suprascrie (sau sa tina cont de bitul de
                > archive) ? Eventual sa manipuleze case-urile dupa un algoritm prestabilit ?

                Pai de Linux folosesti batrinul ftp. Faci de un script care
                foloseste <<. Pentru detalii citeste pagina de la bash.

                Raider
                --
                ``Liberate tu-temet ex inferis''

                ---