serial pinnacle 9.4.3 pt encode/decode mpeg4

  • Laurentiu Horhocica
    Message 1 of 8 , Jun 1, 2005
      Salutare.
      Am luat pinnacle studio plus 9.3 de pe dc, full cd.
      L-am instalat, apoi i-am pus update-ul la 9.4.3.
      Problema este ca nu pot deschide fisiere avi (divx, xvid), imi spune ca nu
      am key pt mpeg-4 si ma invita sa cumpar.
      Am cautat pe astalavista dar nu am gasit decat una care nu merge ...
      Ma poate ajuta cineva ?
      Multumesc.

    • Very Honestus
      Message 2 of 8 , Jun 1, 2005
        On 1 Jun 2005 at 15:44, Laurentiu Horhocica wrote:

> [...]
        > ca nu am key pt mpeg-4 si ma invita sa cumpar. Am cautat pe
        > astalavista dar nu am gasit decat una care nu merge ... Ma poate ajuta

        Cauta mpeg codecs. E undeva o colectie cu toate codecsurile.
      • Very Honestus
        Message 3 of 8 , Jun 1, 2005

          Message 4 of 8 , Jun 2, 2005
            Am mai facut rost de o veriune de pinnacle, 9.0.0, dar nu ma lasa sa deschid
            nici macar mpeg 2.
            Am incercat toate serialele posibile.
            Chiar nu ma poate ajuta cineva ?

            On 6/1/05, Laurentiu Horhocica <laurh77@...> wrote:

> [...]
            > am key pt mpeg-4 si ma invita sa cumpar.
            > Am cautat pe astalavista dar nu am gasit decat una care nu merge ...

          • Vasile Cazacu
            Message 5 of 8 , Jun 2, 2005
              O sa-ti trimit eu maine, daca-mi trimiti un mail sa-mi aduci aminte....

> [...]

              > am key pt mpeg-4 si ma invita sa cumpar.
              > Am cautat pe astalavista dar nu am gasit decat una care nu merge ...

              Yahoo! Groups Links
            • Vasile Cazacu
              Message 6 of 8 , Jun 2, 2005
                Trimite-mi alta adresa de mail. Nu reusesc sa trimit la gmail nimic!

> [...]

                > am key pt mpeg-4 si ma invita sa cumpar.
                > Am cautat pe astalavista dar nu am gasit decat una care nu merge ...

                Yahoo! Groups Links
              • Laurentiu Horhocica
                Message 7 of 8 , Jun 3, 2005
                  am rezolvat intre timp
                  merci

                  On 6/3/05, Vasile Cazacu <vcazacu@...> wrote:

                  > Trimite-mi alta adresa de mail. Nu reusesc sa trimit la gmail nimic!

                • Cojocariu Dan
                  Message 8 of 8 , Jun 3, 2005
                    Chiar daca a-ti facut rost de ultimul upgrade de soft
                    acesta de multe ori nu poate fi folosit din lipsa de
                    crack-uri. Cei de Pinnacle folosesc un serial cu care
                    scapi partial de trial dupa care iti cer un activation
                    key pt. codec-urile lor si pentru Hollywood Fx. De
                    accea sfatul meu e sa folositi o versiune
                    anterioara(ex: 9_0_8_9) la care gasiti si activation
                    key-ul(la mine merge). Si care e destul de nou. Daca
                    aveti o versiune mai noua unde gasiti si activision
                    Key va rog spune-ti. Eu am cautat ultima data cam acum
                    3 luni.

> [...]

                    ... Ma poate ajuta
                    > cineva ? Multumesc.

                    Cauta mpeg codecs. E undeva o colectie cu toate

                    Terms of Service.

                    Discover Yahoo!
                    Find restaurants, movies, travel and more fun for the weekend. Check it out!
                    http://discover.yahoo.com/weekend.html