Re[2]: [RoCrack] XP SP2

  • Alin Constantin
    Message 1 of 16 , Sep 1 2:50 AM
      Hello [claudiu],

      c> una peste alta, multa lume are probleme cu sp2. am mai vazut pe niste
      c> forumuri oameni disperati ca le crapase calcu dupa instalarea lui sp2.

      Well, sunt unii si in extrema cealalta. Eu il rulez de vreo 4-5 luni
      fara nici o problema pe 5 calculatoare...

      c> si mie mi se pare ca imi merge mai greu cu sp2....

      Mda, eterna problema cind apare un sp sau o noua versiune de
      windows... Si mie mi se pare ca din cind in cind mai trebuie sa fac
      curatenie in cite cacaturi de aplicatii am tot instalat si care desi
      le dezinstalezi mai lasa alte jde rahaturi de fisiere si key
      in registry...

      c> si firewall de la microsoft suna cam ciudat...

      Nu te obliga nimeni sa-l enablezi pe ala default.
      Poti sa-ti pui ce firewall vrei tu.

      Alin
    • val pro
      Message 2 of 16 , Sep 5 10:55 PM
        In win xp cind vreau sa deschid Notepad imi da urmatorul mesaj:"The c:\windows\sistem32/csrss.exe.aplic. cannot be run in win32 mode". Are cineva vreo idee cum as putea sa fac sa-mi mearga Notepad-ul. Multumesc

      • Chris Terhes
        Message 3 of 16 , Sep 6 1:20 AM
          Dai clic pe Start => Run iar cand iti apare fereastra respectiva, scrii in ea "notepad" si dai enter. Daca numele executabilului "notepad.exe" nu-ti este schimbat, aplicatia ar trebui sa ti se deschida.

          Chris.

          val pro <provali@...> wrote:
          In win xp cind vreau sa deschid Notepad imi da urmatorul mesaj:"The c:\windows\sistem32/csrss.exe.aplic. cannot be run in win32 mode". Are cineva vreo idee cum as putea sa fac sa-mi mearga Notepad-ul. Multumesc

          Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

        • Tech Man
          Message 4 of 16 , Sep 6 1:32 AM
            Incearca sa reinstalezi Xp-ul.... Am vayut la cineva aceeasi belea. Ea se trage de la un update de Xp pe care l-ai facut......

            val pro <provali@...> wrote:
            In win xp cind vreau sa deschid Notepad imi da urmatorul mesaj:"The c:\windows\sistem32/csrss.exe.aplic. cannot be run in win32 mode". Are cineva vreo idee cum as putea sa fac sa-mi mearga Notepad-ul. Multumesc

          • Stefan
            Message 5 of 16 , Sep 6 3:42 AM
              de curand am mai intalnit problema asta.
              diag:Parerea mea este: fie un virus sau un Activex instalat de pe net iti rescrie notepad.exe, ca atare tu de fapt incerci sa lansezi altceva care poarta numele de notepad.exe, si de fapt lansezi o aplicatie care este un virus sau spyware.
              sol:ia de pe alt sistem XP un notepad.exe care merge si rescrie-l peste al tau.

              cu bine,
              Stefan

              val pro <provali@...> wrote:
              In win xp cind vreau sa deschid Notepad imi da urmatorul mesaj:"The c:\windows\sistem32/csrss.exe.aplic. cannot be run in win32 mode". Are cineva vreo idee cum as putea sa fac sa-mi mearga Notepad-ul. Multumesc

              Yahoo! Groups Sponsor

              Get unlimited calls to

              U.S./Canada

            • Alin Constantin
              Message 6 of 16 , Sep 6 12:16 PM
                Hello Stefan,

                Ai dreptate, Ject-ul inlocuieste notepad-ul si mediaplayer-ul.
                Instalati patch-urile (ca sunt de o luna juma scoase), si browsati mai
                putin pornul :-)
                http://www.microsoft.com/security/incident/download_ject.mspx

                Alin

              • Stefan
                Message 7 of 16 , Sep 7 6:19 AM
                  Chestia cu pornul s-ar parea ca ai dreptate, ca-l gasii pe calc-ul unora care ca sa treaca timpul, viziteaza cu precadere genul amintit. ::))
                  Adevarul ca majoritatea virusilor si alte chestii (dialers etc) se iau din asemenea locuri si s-ar putea sa fie mai "updated" decat semnaturile la antivirusurile fiecaruia.

                  Asa ca-mi veni o idee de o discutie noua, in urmatorul mail vine intrebarea...

                  Yahoo! Groups Sponsor