Viteza de scriere DVD

  • Daniela
    Message 1 of 11 , Oct 28, 2003
      Dragi prieteni am descifrat misterul, chair astazi s-a intamplat "minunea":
      a scris cu 2x.
      Iata concluzia mea: este o problema de compatibilitate intre unitatea DVD
      Thosiba si blankurile de pe piata RO. Am incercat tot felul de blankuri,
      doar pe unul PRINCO a vrut sa-l scrie cu 2x. Asta e tot!
      Deci nu va cumparati Thosiba SD-R5112 sau mai cumparati pe langa aceasta si
      un UPS :))
    • zlash
      Message 2 of 11 , Nov 1, 2003
        From: "Daniela" <vdana@...>

> [...]
        > doar pe unul PRINCO a vrut sa-l scrie cu 2x. Asta e tot!
        > Deci nu va cumparati Thosiba SD-R5112 sau mai cumparati pe langa aceasta

        daca saracu blank nu suporta decat 1x degeaba vrei sa-l chinui la 2, 3,
        4,...nx, ca nu o sa vrea mititelu' nici in ruptul-n jumatate. asa patesc cu
        cd-urile rewritable, unele nu vor decat la maxim 12x, degeaba a mea unitate
        merge pana la 32. de obicei se specifica pe ele, daca sunt in carcasa,
        viteza maxima.
      • Eugen Stefan
        Message 3 of 11 , Nov 2, 2003
          Zlashule, eu am scris cu 2x pe blancuri amarate de 1x. Si merge. Ideea e sa ai un writer bun.

          Eugen Stefan