VCD writer

  • Kobra
    Message 1 of 3 , Apr 29 3:12 AM
      Hello rocrack,

      Exista vre-un soft de ars CD-uri care sa scrie VCD direct din
      AVI(asa cum face winonCD si Nero din MP3 direct AudioCD). Asta pt a
      trece peste toate etapele de transformare in mpg si toate cele.

      --
      Best regards,
      Kobra mailto:DanielP.@...
      Message 2 of 3 , Apr 30 1:29 AM
        Hello Florin,

        Friday, May 2, 2003, 4:40:50 AM, you wrote:

> [...]

        Faza cu avi o stiam si eu nu sunt chiar asa de lamer :)). Intradevar
        cred ca ar fi foarte greu sa scrii un vcd in real time. Dar poate cu
        timpu s-o gasi ceva.
        BTW Pe un P4 1,7 Ghz imi cam 2 ore conversia avi-mpg cu tmpge.

        --
        Best regards,
        Kobra mailto:DanielP.@...
        Message 3 of 3 , May 1, 2003
> [...]
          > AVI(asa cum face winonCD si Nero din MP3 direct AudioCD). Asta pt a
          > trece peste toate etapele de transformare in mpg si toate cele.

          MP3 --> AudioCD e foarte "ieftin" d.p.d.v. al ciclilor CPU (adica e
          rapid).
          (orice) --> MPEG1/2 e foarte "scump" (adica e lent).

          De-asta majoritatea softurilor intii fac conversia in MPEG1 sau 2
          (depinde daca vrei VCD sau SVCD), apoi creeaza imaginea (S)VCD, abia
          apoi o "ard". Etapele 2 si 3 sint simplutze. Etapa 1 e dificila.

          Depinzind de ce codec folosesti, de ce OS, ce optimizari, etc., o
          conversie tipica (orice) --> MPEG1/2 pe un AthlonXP 2GHz se face cam la
          6...20 frames / sec. Un film normal are 24...29 frames / secunda, deci
          nici macar nu ajungi la conversie real-time.
          Etapele 1 si 2 ar putea fi parcurse impreuna (dificil dar nu absurd),
          insa sa arzi discul in timp real nu prea merge.

          P.S.:
          AVI pur si simplu e un termen prea general. AVI nu e un codec video, e
          doar un format container - adica nu specifica cum anume e codat
          video-ul, ci cum anume e stocat stream-ul video. Din cauza asta sint
          mari diferente intre diversele fisiere AVI. Una e un AVI cu video-ul
          codat DivX, alta e un AVI cu video-ul codat DV, si cu totul alta e un
          AVI cu video-ul codat Indeo. Functie de codecurile astea, diversele
          AVI-uri se pot comporta _foarte_diferit_ atunci cind le procesezi
          (influentind inclusiv viteza de procesare).

          --
          Florin Andrei

          http://florin.myip.org/