Re: [RoCrack] Re:hosting

  • Kroko
    Message 1 of 7 , Apr 1, 2003
      Hello R,

      Tuesday, April 1, 2003, 1:27:23 AM, you wrote:

      RS> Da , vreau un site cu trafic moderat ....si astept cu nerabdare oferte
      RS> de la voi pe personala ,

      RS> Exista si o garantie a acestor servicii ?

      RS> da , se poate rezolva si cu plata afara ....ceea ce vroiam erau
      RS> recomandari concrete , firme cu care ati lucrat sau mai lucrati..

      RS> site-ul are sub 15 M ...

      http://www.1t3.com/

      try that.. 29$(domeniu + hosting) plata anual

      Best regards,
      Kroko mailto:kroko@...
    • []
      Message 2 of 7 , Dec 29, 2003
        sal + la multiani si alea alea

        caut si eu un hosting mai bunicel si mai draguta ca nume. ceva gen www.user.hosting.whatever si care sa fie acceptabil dupa reclama. spatiu, minim 10 mega.
        m-am saturat de home.ro care merge cand merge daca merge.o fi degeaba dar nu mere deloc....

      • 1ns0mn1a
        Message 3 of 7 , Dec 29, 2003
          29.12.2003 [] a scris despre:
          "[RoCrack] hosting"

> [...]

          > acceptabil dupa reclama. spatiu, minim 10 mega.
          > m-am saturat de home.ro care merge cand merge
          > daca merge.o fi degeaba dar nu mere deloc....

          coolfreepages.com
          (php,mysql,alea,alea)

          --
          Regards,
          1ns0mn1a mailto:1ns0mn1a@...
          Message 4 of 7 , Jan 5, 2004
            free.fr este super ai 100mb... nici o reclama, nu expira, datele de activare
            iti sunt trimise prin posta din frantza, are mysql.. insa din cate stiu nu
            are php...