soft fise fiscale

  • DoRyN <dorin_ir@yahoo.com>
    Message 1 of 4 , Feb 1 2:15 AM
      De 2 zile Ministerul Finantelor a pus la dispozitia contribuabililor
      pe site-ul sau la
      adresa:http://www.mfinante.ro/asistenta_contribuabil/programe.htm
      un soft (versiune actualizata pentru 2002) pentru prelucrarea si
      depunerea in format electronic a fiselor fiscale pentru anul 2002.
      Ce este ciudat la acest soft:
      - dupa instalare si lansarea, in meniul principal se afiseaza cu
      rosu,
      sa vada contribubilul, "Obligatoriu setare data calendaristica de
      forma
      ZZ/LL/AAAA";
      - cu toate acestea in Help-ul softului se precizeaza ca stilul short
      date
      trebuie sa fie ZZ/LL/AA
      Problema este ca indiferent cum ai seta data, la apelarea meniului de
      baza
      Preluare, modificare fise fiscale (sau si alte meniuri, de exemplu
      Alte functii)
      se afiseaza mesajul "Nu aveti setarea Short Date Style DD/MM/YY".
      Contribuabilul roman este naucit, pai bine frate Tanasescu, cum e
      corect si
      de ce nu functioneaza programul ?
      O fi vre-un membru a echipei de soft-isti a MFP-ului pe aceasta lista
      care
      are o solutie ?
    • rmihai@gmx.net
      Message 2 of 4 , Feb 1 2:35 AM
        S-a discutat despre [RoCrack] soft fise fiscale

        Eu am renuntat si mi-am creat propria aplicatie, care creaza
        rapoartele in formatul cerut de ei si "la revedere".
        E vorba aia cu 'zgura :-))
        Ce nu inteleg eu este de ce dracu' mai platim (din impozitele noastre)
        niste handicapati cara s-o frece pe net toata ziua si sa scrie
        aplicatii in pauza de masa.
        -
        Best regards,
        rmihai
        mailto:rmihai@...
        ICQ: 121609046

        ..
        .
      • chally
        Message 3 of 4 , Feb 1 4:35 AM
          :))) Se refera la setarea date din windows, am intalnit shi eu la un client
          faza shi dupa ce am modificat in control panel..optiuni regionale... a mers.
          Nu mai stiu insa daca setarea asta trebuia facuta la short date sau al
          cealalta dar nu e greu de incercat.

          Apostol Cosmin Catalin
          Network Administrator
          Digital Trust Calarasi
          chally@...

          Message 4 of 4 , Feb 2 9:30 AM
            Seteaza data asa cum ti-au indicat ei. Ai grija ca si separatorul dintre
            cifre sa fie cum ti-au indicat ei in program. Daca mi-aduc bine aminte
            separatorul este slash: / sau \ . Mi-a luat si mie cateva incercari ca sa-mi
            dau seama despre ce e vorba. Vezi ca separatorii trebuie sa-i modifici
            manual asa ca nu-i alege din caseta. Asa merge sigur.
            ---- Liviu