Help with LEX

  • chally
    Message 1 of 16 , Nov 1, 2002
      Salut am nevoie urgent de o solutie. Problema e urmatoarea , LEX este un
      program foarte utilizat pe la primariile din judetul meu, primarii care in
      general au contracte de service cu firma unde lucrez. Problema e ca nu pot
      sa reinstalez lexu pe computerul care intra in service shi care in
      majoritatea cazurilorau neparat nevoie de reinstal. Probabil o sa spuneti ca
      asta nu e treaba mea shi ca ar trebuii ca pipalii de la primarii pot astepta
      pana vin cei de la piatra neamt sa le reinstaleze programul. Totushi nu e
      asha, pentru ca pipalii tzipaca au nevoie urgenta de lex dar shi si de
      computere si de aici ...contracte picate, etc. Am nevoie urgent de o solutie
      pentru a putea face sa mearga lexul cu licenta pe hardul care trebuie
      formatat sau sistemul reinstalat pentru shi la un simplu reinstal pe curat
      (nu peste windowsul deja existent) programul nu mai functioneaza.

      Multumesc, shi sper ca nu v-am plictisit prea mult

      Apostol Cosmin

    • Stefan
      Message 2 of 16 , Nov 1, 2002
        M-am ocupat si eu un pic de Lex dar nefind cracker de meserie si fiind si
        scris in Visual FoxPro 5 -pt care tutorialele pe net sunt cam rare- nu am
        reusit sa-i dau de cap. Nu am avut nici macar o varianta inregistrata sa vad
        pe unde-si salveaza codul. Tot ce am putus sa fac a fost urmatoarul lucru:
        am dat jos la ei de pe site legisdemo, am luat bazele de date de la varianta
        full si le-am suprascris si voila un legis aproape complet care merge fara
        licenta. Spun aproape complet pt ca la varianta demo nu merge actualizarea
        ceea e destul de nasol, dar daca ai cel putin o varianta inregistrata faci
        actualizarea pe ea si copiezi din nou bd-urile si la demo. Nu am putut testa
        ce se intampla daca iei varianta inregistrata si o suprascrii peste una
        neinregistrata (tot full) -poate merge-...eventual daca gasesti numai
        fisierul de configurare care tine codul de licenta sa-l copiezi numai pe
        ala...
        Daca gasesti o solutie zi-mi si mie please.

        Stefan

        Message 3 of 16 , Nov 1, 2002
          On Fri, 1 Nov 2002, chally wrote:

          -> Problema e ca nu pot
          -> sa reinstalez lexu pe computerul care intra in service shi care in
          -> majoritatea cazurilorau neparat nevoie de reinstal.

          Subcontractezi service-ul la mine si se rezolva. :P (jk)

          Daca ai nevoie de un nou serial number dupa fiecare reinstalare probabil ca
          schema de protectie foloseste numarul serial al HDD-ului (ugh, una din cel mai
          enervante protectii). Vestea buna e ca nu e absolut nici o problema sa schimbi
          numarul serial al partitiilor dupa ce le-ai formatat, totul e sa tii minte
          numarul vechi (iti trimit un program cu care poti face asta daca n-ai). Dupa
          ce l-ai schimbat poti probabil sa copiezi linistit varianta instalata a
          LEX-ului si gata.
          Daca tot face urat cauta inainte de formatare ce scrie prin registry (RegMon
          de la www.sysinternals.com e foarte util) si copiaza si informatiile alea
          (export din regedit).
          Succes...

          -=Athos=-
        • chally
          Message 4 of 16 , Nov 1, 2002
            10x, pt informatii, la faza cu rescris seria hdd-ul m-am gandit shi eu,dar
            nu am incercat-o pentru ca nu am gasit un prg care sa spuna ca face chestia
            asta shi pe partizii ntfs. Vreau shi eu prg ala :)). In programele mele, am
            folosit shi eu acest tip de protectie, insa nu sunt sigur ca e doar asta.
            Programul nu e scris in totalitate in fox, ca nu ar mai fi fost o problema
            atunci spargerea lui (cel putin asha cred :))), ci e un amalgam de delphi,
            borlandC 3 si fox :)) iar comunicare intre elemente se face prin Borland
            Database Engine daca nu ma insel.

            Apostol Cosmin
[...]

            Sell a Home for Top $
            http://us.click.yahoo.com/RrPZMC/jTmEAA/jd3IAA/DXOolB/TM
          • chally
            Message 5 of 16 , Nov 1, 2002
              10x pt idei , dar eu am nevoie sa fac sa mearga varianta lor de LEX, acest
              program fiind cu licenta si primariile fiind institutii de stat :))).

              Apostol Cosmin

              Message 6 of 16 , Nov 1, 2002
[...]

                Ce aveam eu era mai vechi si nu mergea de sub W2k, asa ca uite unul mai bun:
                http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/misc.shtml#VolumeId

                -=Athos=-
              • Gushterul
                Message 7 of 16 , Nov 1, 2002
                  Hello chally,

                  Pai daca e cu licenta de ce nu sari in gatul alora de ti l-au
                  vandut?:)

                  Gushterul

                  Friday, November 1, 2002, 1:38:17 PM, you wrote:

                  c> 10x pt idei , dar eu am nevoie sa fac sa mearga varianta lor de LEX, acest
                  c> program fiind cu licenta si primariile fiind institutii de stat :))).
                • chally
                  Message 8 of 16 , Nov 1, 2002
                    nu mie, ci la primarii, dar astia care vand lexu vin odata la 2.3 luni cu
                    actualizarile. Si itzi dai seama ca baietzii de la primarii nu stau ei atata
                    timp fara dragul lor lex :))

                    Apostol Cosmin Catalin
                    Network Administrator
                    Digital Trust Calarasi

                    .

                  • valiatinamedotcom
                    Message 9 of 16 , Nov 1, 2002
                      Pentru inceput trebuie (in mod redundant) sa adaug si eu recomandarea
                      de a aduce la cunostinta tuturor partilor ce se intimpla. Trebuie sa
                      le explici foarte clar ca este aberant sa plateasca o data pe aia sa
                      faca un soft (sa implicit sa ii plateasca sa faca schema de protectie
                      la copiere) si pe tine sa te plateasca dupa aia sa spargi respectiva
                      schema de protectie - in final rezultind un soft crackuit potential
                      mai bagos si la care nu o sa le ofere nimeni suport.
                      In alta ordine de idei am vazut un lex de dos acum nu stiu citi ani
                      si pot sa zic ca schema de protectie se baza exclusiv pe seria
                      partitiei (aia pe care o vezi dind vol c:). Dar mai facea o faza:
                      daca il rulai o data de pe partitia care nu trebuie (detecta ca e
                      ceva in neregula) scria ceva intr-una dintre bazele de date si nu mai
                      pornea in veci.

                    • chally
                      Message 10 of 16 , Nov 1, 2002
                        Mda se impune o mica corectie, ei ma platesc pentru service-ul computerelor
                        lor. Aceasta presupune service soft shi hard. Problema e ca beneficiarii nu
                        vor sa priceapa faptul ca nu e treaba mea sa ma bag peste softul alora. Ei
                        vor sa le mearga computeru in totalitate , ori in multe cazuri este absolut
                        necesara reinstalarea sistemului caz in care se duce drecu shi lex-u. Partea
                        proasta e ca beneficiarii vor ambele lucruri iar caz de nereusita...contract
                        picat ("..ma duc la altu care stie..ce programele astea nu tin tot de
                        calculatoare? " citat)

                        Apostol Cosmin
> [...]

                        luni cu
                        > actualizarile. Si itzi dai seama ca baietzii de la primarii nu stau

                        Sell a Home with Ease!
                        http://us.click.yahoo.com/SrPZMC/kTmEAA/jd3IAA/DXOolB/TM
                      • 1ns0mn1a
                        Message 11 of 16 , Nov 1, 2002
                          01.11.2002 chally a scris despre:
                          "[RoCrack] Help with LEX"

                          > Salut am nevoie urgent de o solutie.

                          instalat pe o masina virtuala ? (vmware)

                          pus pe un windoze 'curat' si clonat unde ai nevoie cu tot
                          cu windoze ? (norton Ghost) ?

                          --
                          Regards,
                          1ns0mn1a mailto:1ns0mn1a@...
                          Message 12 of 16 , Nov 1, 2002
                            Pai atunci problema ar trebui sa se rezolve prin telefon (vezi ctce.ro pt
                            numar). Stiu sigur ca se poate obtine un sn prin telefon dar ramane sa-i
                            convingi pe aia de-acolo de licentele de care vorbesti. Probabil problema a
                            fost ca utilizatorii tai sunt d'aia cu NU in brate, "las ca vin aia de la
                            piatra neamt si ne fac tot noi nu miscam un deget", care habar nu au (si
                            nici nu-i intereseaza) sa instaleze, licentieze programul sau sa faca o
                            actualizare. Eventual bate-i la cap pe cei din primarie sa-ti dea tel. de la
                            contactul lor de la ctec (ca sigur au lasat aia o carte de vizita) sa
                            discuti direct cu omul in cauza.

                            Bafta,

                            Stefan

                            Message 13 of 16 , Nov 1, 2002
> [...]
                              > borlandC 3 si fox :)) iar comunicare intre elemente se face prin Borland

                              Protectia e in partea de C evident ..E chestie de 0 si 1.
                              Screen or something parca se cheama fileul.
                              Hope that's enough for you, else don't bother me
                              for more.

                              Regards,
                              george@...
                            • Dorin
                              Message 14 of 16 , Nov 1, 2002
> [...]
                                > sa reinstalez lexu pe computerul care intra in
                                > service shi care in
                                > majoritatea cazurilorau neparat nevoie de reinstal.

                                Eu folosesc Lex Expert de la CIN si am reinstalat
                                W98SE fara formatarea HD si nu am avut probleme.Prog
                                vine cu un setup care se ruleaza dupa reinstalarea SO
                                si apoi functioneza fara probleme. Toata shmecheria
                                este sa nu faci upgrade la un SO superior. La servici
                                folosesc acelasi prog sub W2000 Profesional dar nu am
                                incercat nici o reinstalare pana acum.
                                Daca nu ai setup - ul si ai contract cu CIN ar trebui
                                sa-l ceri de la ei sau daca e ceva urgent spune-mi si
                                ti-l trimit (3 dischete).
                                Repet acest setup nu mai e de folos pentru un upgrade
                                la SO.

                                Dorin R.

                                Everything you'll ever need on one web page
                                from News and Sport to Email and Music Charts
                                http://uk.my.yahoo.com
                              • chally
                                Message 15 of 16 , Nov 1, 2002
                                  10x dar nu se aplica eu avand la dispozitie doar partea deja instalata nu si
                                  kitul.

                                  Apostol Cosmin Catalin
                                  Network Administrator
                                  Digital Trust Calarasi
                                  chally@...
[...]

                                  4 DVDs Free +s&p Join Now
                                  http://us.click.yahoo.com/pt6YBB/NXiEAA/jd3IAA/DXOolB/TM
                                • chally
                                  Message 16 of 16 , Nov 1, 2002
                                    Ok multumesc tuturor, inca nu am ajuns la o concluzie dar cred ca voi
                                    incerca faza cu serialul, ca am incercat deja faza de setup si nu a mers.
                                    Problema e ca celor care livreaza programul pur shi simplu nu le pasa, nu au
                                    vrut sa auda de o colaborare de genul asta.
                                    Asta e..nu merge...vor trebuii sa se obisnuiasca clientii cu ideea.
                                    Shi sa astepte venirea "instalatorilor" firmei respective:))))

                                    Apostol Cosmin Catalin
                                    Network Administrator
                                    Digital Trust Calarasi
                                    chally@...