Re: MailBombers

  • valiatinamedotcom
    Message 1 of 6 , Aug 1 12:28 AM
      Lasind la o parte partea morala pot sa zic ca nu vad eficienta.
      Poate ca acum ceva timp asta era un atac cit de cit interesant, dar
      acum tu o sa te chinui mai mult decit victima. Tu o sa stai sa
      configurezi programul, o sa stai pe net sa trimiti mesajele si
      victima (care aproape sigur nu are un mailbox mai mare de 2-6 megs)
      fie (daca are o interfata web) o sa se uite putin peste ele si dupa
      aia o sa dea delete all, fie in cazul cel mai rau in care are numai
      acces pop3 si dial-up si nu stie cum sa le rada fara sa le ia o sa
      stea 5-20 min si o sa le ia pe toate si o sa le rada in mailer. Cum
      zici ca omul te-a atacat inseamna ca e putin probabil sa fie genul
      care sta numai 1 min pe zi pe net, deci nu o sa il afecteze prea mult
      .

    • Alin Constantin
      Message 2 of 6 , Aug 1 2:35 AM
        Exista totusi o eficienta: in ziua in care i-ai "papat" cota, tipul
        nu-si mai primeste mailurile personale, din lipsa de spatiu.

        In balanta, contraargumentele sunt mai multe ca numar... mai adaug si eu doua:
        - dupa ce i-ai umplut mailboxul tipului, tehnica o sa se intoarca
        contra ta: mailurile o sa ti se intoarca tie cu "account cota
        exceeded" sau ceva de genul asta
        - tipul se poate plinge dupa aia la providerul tau ca l-ai bombat, si
        daca providerul tau e corect nu va accepta argumente de genul "da' el
        a inceput..." ci te va taia.

        Eu as merge pe calea din urma... plinge-te la providerul lui.

        Alin

        v> Lasind la o parte partea morala pot sa zic ca nu vad eficienta.
        v> Poate ca acum ceva timp asta era un atac cit de cit interesant, dar
        v> acum tu o sa te chinui mai mult decit victima. Tu o sa stai sa
        v> configurezi programul, o sa stai pe net sa trimiti mesajele si
        v> victima (care aproape sigur nu are un mailbox mai mare de 2-6 megs)
        v> fie (daca are o interfata web) o sa se uite putin peste ele si dupa
        v> aia o sa dea delete all, fie in cazul cel mai rau in care are numai
        v> acces pop3 si dial-up si nu stie cum sa le rada fara sa le ia o sa
        v> stea 5-20 min si o sa le ia pe toate si o sa le rada in mailer. Cum
        v> zici ca omul te-a atacat inseamna ca e putin probabil sa fie genul
        v> care sta numai 1 min pe zi pe net, deci nu o sa il afecteze prea mult
        v> .

        --
        Best regards,
        Alin mailto:Alin@...
        Message 3 of 6 , Aug 1 3:28 AM
          Whaaat ?!?! Da cine e atit de timpit sa isi puna propriul mail la return adress ???? De obicei se baga o adresa la hoha, sau cu vreun autoresponder, oricum ceva care sa genereze si mai mult trafic !

          [...]
          Message 4 of 6 , Aug 1 11:17 PM
            Hello valiatinamedotcom,

            Eu as fi pus :-(
            N-am facut niciodata asa ceva si ma gindeam ca e oricum un soi de
            razboi declarat... Ai dreptate, era o idee timpita.

            Alin

            v> Whaaat ?!?! Da cine e atit de timpit sa isi puna propriul mail la return adress ???? De obicei se baga o adresa la hoha, sau cu vreun autoresponder, oricum ceva care sa genereze si mai mult trafic
            v> !

            v> [...]