RE: [RoCrack] crack - tutorial

  • /dev/null
    Message 1 of 27 , Mar 1, 2002
      Merci, am gasit tutorialul cu pricina - foarte interesant... insa nu m-a
      ajutat cu nimic. Daca minunea nu minte, nu e encriptat cu nimic. So, am
      din nou nevoie de idei. In rezumat, prima problema este CD-key-ul pe
      care il cere installshield-ul. Insa nu gasesc string-ul. Ce fac?

      /d/n

      Message 2 of 27 , Mar 1, 2002
        si pana la urma ce program e asta?
        monitorizare convorbiri centrala telefonica facuta de gogu cu serial pe
        install, program de legi, salarii, etc? romanian product? pune undeva
        installerul poate o iesi ceva. Ai intr-un fel dreptate ca dessasamblarea
        trebuia facuta exe-ului care porneste programul, dupa instalare, nu
        installerului, m-ai facut curios. da` si astea`s de spart, ca sunt atatea
        kituri sparte de fosi, damn, si alte trupe care-ti dau intr-un nfo serialul
        cerut de installer.

        Message 3 of 27 , Mar 1, 2002
          Ba, din pacate e un american product.

          Dezasamblarea cred ca trebuie facuta exeului pe care il porneste
          installerul. Din cate am inteles eu de la cineva care a inteles de la
          altcineva care chiar a cumparat produsul, dracia inghite un serial de pe
          CD, se uita pe sistemul tau, iti genereaza un key pe care-l trimiti
          producatorului, impreuna cu CD key-ul, si nenea producatorele iti
          trimite inca o cheie cu care deznozi programul. Din exact cauza asta,
          nici cumparatorul initial nu mai poate folosi softul, pentru ca le-a
          crapat sistemul, si trebuie sa mai plateasca inca o licenta sau fragment
          de licenta...

          Eu incerc sa fac primul pas: sa trec de cd-key.

          Oricum, am trantit in dezasamblor toate fisierele din directorul de
          instalare. Nema string. Dupa aia, le-am asculatat pe toate. Nema
          encriptie cunoscuta.

          E posibil sa fie o chestie destul de simpla, doar ca nu ma pricep eu.

          O sa incerc sa conving un prieten cu cablu sa-mi hosteze directorul de
          instalare... insa pana atunci ce sa mai incerc?

          /d/n
          Message 4 of 27 , Mar 1, 2002
[...]

            treaba asta e stupida, daca chiar a fost cumparat nu poti cere bani la
            fiecare reinstalare

            ##Eu incerc sa fac primul pas: sa trec de cd-key.
            ##
[...]

            cauta un hacker priceput, cu timp si care-o face de placere (6 beri).

            io mi-as gasi timp pentru treaba asta, as face-o cu placere, beau si bere,
            da` .... nu-s hacker. :(
            sorry.

            ##/d/n
[...]
            ##Your use of Yahoo! Groups is subject to http://docs.yahoo.com/info/terms/
            ##
            ##
          • /dev/null
            Message 5 of 27 , Mar 6, 2002
              OK, caut un hacker priceput, cu timp si care-o face de placere.
              Zona spatio-temporala: Bucuresti, cat mai iute.

              /d/n

              Message 6 of 27 , Mar 6, 2002
                hello /dev/null,

                Friday, March 01, 2002, 11:01:24, you wrote:

> [...]
                > din nou nevoie de idei. In rezumat, prima problema este CD-key-ul pe
                > care il cere installshield-ul. Insa nu gasesc string-ul. Ce fac?

                daca te intereseaza sa citesti o tona de tutoriale si sa afli o
                multime de idei si solutii de _modificat_ programe cel mai bun site pe
                care-l stiu il gasesti la tsehp.cjb.net. nu m-as mira sa gasesti ceva
                chiar pentru programul tau. e acolo chiar si un tutorial despre cum sa
                spargi iris-ul si s-ar putea sa fie ceva si despre installere, in
                speta install shield...
                cat despre faptul ca nu gasesti stringul... problema e ca mesajul
                poate fi tinut sub forma de dialog, intr-o resursa, ... o scula buna
                este pexplorer care iti face o analiza detaliata a executabilului, te
                poate lamuri daca e criptat/compresat sau nu si in plus poti defila
                prin resurse (dialoguri, meniuri, iconuri, bitmapuri s.a.), eventual
                sa gesesti un dialog cu un static text cu mesajul tau. de aici iei
                dialog ID si... bafta in continuare ;)

                asm0deu ~~ Linux Registered User #229925 ~~ mailto:el0d1a@...
                --
                I have never let my schooling interfere with my education.
                -- Mark Twain

              • Gushterul
                Message 7 of 27 , Mar 6, 2002
                  Hello /dev/null,

                  Heh, sa vezi ce o sa ploua :) cu niciunul :)

                  Gushterul

                  Wednesday, March 06, 2002, 12:12:04 AM, you wrote:

                  dn> OK, caut un hacker priceput, cu timp si care-o face de placere.
                  dn> Zona spatio-temporala: Bucuresti, cat mai iute.

                  dn> /d/n

                  dn> -----Original Message-----
                  dn> From: gotto [mailto:gotto@...]
                  dn> Sent: Friday, March 01, 2002 1:16 PM
                  dn> To: rocrack@yahoogroups.com
                  dn> Subject: RE: [RoCrack] crack - tutorial

                  dn> cauta un hacker priceput, cu timp si care-o face de placere (6 beri).

                  dn> io mi-as gasi timp pentru treaba asta, as face-o cu placere, beau si
                  dn> bere,
                  dn> da` .... nu-s hacker. :(
                  dn> sorry.

                  --
                  Best regards,
                  Gushterul mailto:emild@...
                  Message 8 of 27 , Mar 7, 2002
                    Parca eu nu banuiesc la fel... dar de, incercarea moarte n-are!

                    Oricum, matematic vorbind, ploaia cu niciunul e un fenomen interesant...
                    :))))

                    /d/n

                    Message 9 of 27 , Mar 7, 2002
                      Fi'nca /dev/null a scris despre "RE: Re[2]: [RoCrack] crack - tutorial",
                      iaca ce raspunde Mihai:

                      Ceea ce imi aduce aminte de unul dintre profii mei de mate
                      care ne facea teoria lu' 0 si a lu' "nimic"
                      Si care prof sustinea ca nimic este relativ.
                      De ex. o galeata de apa luata dintr-un ocean este nimic.
                      Da' in nimicu' ala poti sa-l ineci pe unul din "prietenii" tai.
                      Anyway, am luat-o prin balarii, asa ca...

                      Yahoo! Groups Sponsor

                      ..
                      .

                    • Advantis
                      Message 10 of 27 , Mar 8, 2002
                        Hello /dev/null,

                        Se cheama seceta :)

                        Thursday, March 7, 2002, you wrote:

                        dn> Oricum, matematic vorbind, ploaia cu niciunul e un fenomen interesant...

                        --
                        Best regards,
                        Advantis mailto:advantis@...

                        Daca avetzi hardware de aruncat, aruncatzi-l la mine! Platesc transportul!

                        /"\ ASCII Ribbon campaign
                        \ / against gratuitous HTML/RTF email
                        X Micro$oft Word docs
                        / \ and proprietary formats
                      • /dev/null
                        Message 11 of 27 , Mar 9, 2002
                          Bai, cum ii duce pe oamenii astia capul sa spameze o lista profilul
                          rocrack-ului? Ati primit si voi reclama la rebus? Sau, ca sa-l citez pe
                          om, "a-ti" primit reclama?

                          /d/n
                        • /dev/null
                          Message 12 of 27 , Mar 9, 2002
                            Ba seceta se cheama lipsa ploii, nu ploaia cu niciunul!
                            :)

                            /d/n

                            dn> Oricum, matematic vorbind, ploaia cu niciunul e un fenomen
                            interesant...
                          • Catalin Salagean
                            Message 13 of 27 , Mar 9, 2002
                              Uite ce am primit cand am raspuns "frumos" :) la mesaj:

                              The mydomain.myx.net program

                              <u10674@...>: maildir delivery failed: error writing message:
                              Disk
                              quota exceeded

                              Se pare ca a deranjat pe mai multi:))

                              Catalin

                              : Bai, cum ii duce pe oamenii astia capul sa spameze o lista profilul
                              : rocrack-ului? Ati primit si voi reclama la rebus? Sau, ca sa-l citez pe
                              : om, "a-ti" primit reclama?
                              :
                              :
                              : /d/n
                              :
                              :
                              :
                              :
                              :
                              :
                              :
                            • chally
                              Message 14 of 27 , Mar 9, 2002
                                mdeah , daca asta stie..asta face

                                *.......======={ Chally } =======.......*
                                chally@...
                                Apostol Cosmin Catalin
                                Message 15 of 27 , Mar 9, 2002
                                  Hello /dev/null,

                                  A trimis-o si pe lista chiar, insa a fost rejected :) Si a trimis pe
                                  mai multe liste. Ce astepti de la majoritatea clientilor xnet? In
                                  afara de flooduri, spam, atacuri etc. O sa imi reinnoiesc lista cu
                                  filtre :)

                                  Gushterul

                                  Saturday, March 09, 2002, 1:21:21 AM, you wrote:

                                  dn> Bai, cum ii duce pe oamenii astia capul sa spameze o lista profilul
                                  dn> rocrack-ului? Ati primit si voi reclama la rebus? Sau, ca sa-l citez pe
                                  dn> om, "a-ti" primit reclama?

                                  dn> /d/n

                                  --
                                  Best regards,
                                  Gushterul mailto:emild@...
                                  Message 16 of 27 , Mar 9, 2002
                                    Hello /dev/null,

                                    Atunci e indundatzie fara apa. Happy? :)

                                    Saturday, March 09, 2002, you wrote:

                                    dn> Ba seceta se cheama lipsa ploii, nu ploaia cu niciunul!
                                    dn> :)

                                    --
                                    Best regards,
                                    Advantis mailto:advantis@...
                                    http://advantis.virtualave.net

                                    If you don't do your job when others are in need, why would you expect other to do their job when you're in need?