program upload

  • Valentin Butanescu
    Message 1 of 10 , Feb 25, 1998
      S-a mai discutat o data pe crackers urmatoarea prostioara dar nu am reusit
      sa dau peste nici un raspuns serios: exista vreun program care sa faca
      upload la un director (cu tot cu subdirectoare) ? Eventual sa testeze si
      datele fisierelor pe care le suprascrie (sau sa tina cont de bitul de
      archive) ? Eventual sa manipuleze case-urile dupa un algoritm prestabilit ?
      Si sa stie si de PASVD mode ?
      De linux sau de windoze, nu conteaza.
    • Dan Dascalescu
      Message 2 of 10 , Feb 26, 1999
> [...]
        > sa dau peste nici un raspuns serios: exista vreun program care sa faca
        > upload la un director (cu tot cu subdirectoare) ?

        Adica un client FTP? WS_FPT (windoze) stie asta.

        > Eventual sa testeze si
        > datele fisierelor pe care le suprascrie (sau sa tina cont de bitul de
        > archive) ? Eventual sa manipuleze case-urile dupa un algoritm prestabilit ?

        N-am incercat astea la WS_FPT... Mai e un client FTP care te-ar putea interesa la
        http://www.nisnevich.com/ftpvc/ftpvc.htm
        "FtpVC (FTP Version Control) is a simple shareware Windows 95 and Windows NT
        version control system which allows joined software development using
        Internet FTP connections"

        > Si sa stie si de PASVD mode ?

        Ce e PASVD mode? sau PASWD?
      • Valentin Butanescu
        Message 3 of 10 , Feb 27, 1999
          > Ce e PASVD mode? sau PASWD?

          E PASVD parca. Se refera la anumite detalii din ftp (la nivel de protocol). Practic inseamna ca iti trebuie PASVD in clientul de ftp pentru a face ftp de dupa un firewall/proxy/masq._proxy (bine, asta depinde de softul de proxy/firewall folosit si de configurare, cu unele programe nu ai probleme de-astea).

          Off this topic: eu unul nu am mai primit de ceva timp mesaje de la pcnet, iar sint down ? Sau poate nu mai scrie nimeni pe acolo ?

          Off topic 2: schimbind (involuntar pentru un timp mai mare decit voiam initial) data calculatorului (fapt observat si de cineva de pe lista !) am observat alta chestie : faptul ca nu s-a plins *nici* un program de respectiva modificare ! Si am o groaza de programe care depind *esential* de data (macar de curgerea crescatoare a timpului !): programe de backup, scheduler, mail, plus o groaza de programe ce tin loguri, care prin natura lor depind esential de data.
          Data a fost cu 2 ani si apoi cu un an data in urma.
          De fapt daca stau sa ma gindesc dn-ul (patchuit) a sarit cu o fereastra despre registration dar aia apare pe 1 a fiecarei luni asa ca nu e mare chestie. Si paintshop pro-ul (care expira in n zile) nu mai deschidea nici o imagine (probabil credea ca incerc sa-l pacalesc cu data).
        • Dan Dascalescu
          Message 4 of 10 , Feb 28, 1999
            > From: Valentin Butanescu <vali@...>
            >
            > Off this topic: eu unul nu am mai primit de ceva timp mesaje de la pcnet, iar
            > sint down ? Sau poate nu mai scrie nimeni pe acolo ?

            Ultimele mesaje pe care le-am primit eu au fost trimise pe 24 Feb si au ajuns
            pe 27... of course, daca n-am fost unsubscris intre timp ;-)

            > schimbind data calculatorului am
            > observat faptul ca nu s-a plins *nici* un program de respectiva
            > modificare ! programe de backup, scheduler, mail,
            > plus o groaza de programe ce tin loguri, care prin natura lor depind esential
            > de data.

            Mailer-ul de ce sa se planga? Lui ii e indiferent ca tu primesti mailuri din
            viitor... doar ca daca le sortezi dupa data o sa iasa aiurea... Stiu pe
            cineva pe o lista care abuza de chestia asta si isi punea mereu data in 2000
            ca sa-i fie sortate mesajele la-nceput! :-)))

            Scheduleru' insa nu prea ar avea scuze...

            > De fapt daca stau sa ma gindesc dn-ul (patchuit)

            ... de pura curiozitate... e cineva pe-aici care a vazut NC si DN si
            foloseste in continuare NC?

            --
            Dan
          • Florin
            Message 5 of 10 , Mar 1, 1999
              1.PCnet suxx asta e clar. Am crezut la inceput ca cineva de pe lista a avut
              o initiativa de a subscrie lista, asa de capul lui dar dupa cum vad m-am
              inselat. E OK ca problema a fost rezolvata.
              2.Eu sunt unul care a vazut atit DN si NC si foloseste NC. Dar asta se
              datoreaza intimplarii...
              Oricum un bug interesant descoperit la facultate de catre un coleg foarte
              inventiv e urmatorul.
              In NC daca creezi un director a for example si apoi un subdirector a in
              directorul a c:\a si c:\a\a
              daca copiezi pe a in a\a se realizeaza un loop si se realizeaza o structura
              de forma a\a\a\a\a\a\a\a...
              (bineinteles cu continutul lui a in fiecare din subdirectoarele in
              parte)---deh asa se intimpla daca folosesti functii recursive cum nu
              trebuie. Observatie:S-ar putea sa nu mearga la toate versiunile... La noi la
              facultate a mers faza.
            • Valentin Butanescu
              Message 6 of 10 , Mar 1, 1999
[...]

                ---
                VITEZA MAXIMA. Navigheaza cu PC-NET la 2Mb/s!
                6$ - 10 ore acces sau 39$/luna - nelimitat!
                http://www.pcnet.ro
              • Dumitru Stama
                Message 7 of 10 , Mar 1, 1999
                  > Scheduleru' insa nu prea ar avea scuze...
                  > ... de pura curiozitate... e cineva pe-aici care a vazut NC si DN si
                  > foloseste in continuare NC?

                  ;)
                  Eu...Dar asta numai pentru ca m-am obisnuit cu el.
                  Mai nou sub Windows 95 a aparut FAR-ul si este exact ce asteptam.

                  Numai bine
                  Dics
                • Cristian State
                  Message 8 of 10 , Mar 1, 1999
                    "Dan Dascalescu" <dand@...> wrote:

                    >... de pura curiozitate... e cineva pe-aici care a vazut NC si DN si
                    >foloseste in continuare NC?

                    Da, eu le mai am pe undeva pe un CD-u si le folosesc din cand in cand.
                  • Petru Paler
                    Message 9 of 10 , Mar 2, 1999
                      Valentin Butanescu <vali@...> writes:

                      > De linux sau de windoze, nu conteaza.

                      pentru linux ai (cel putin) lftp, care stie sa mai face o gramada de
                      alte lucruri faine
                      il gasesti pe la freshmeat.net, la appindex

                      ---
                      VITEZA MAXIMA. Navigheaza cu PC-NET la 2Mb/s!
                      6$ - 10 ore acces sau 39$/luna - nelimitat!
                      http://www.pcnet.ro
                    • Raider
                      Message 10 of 10 , Mar 2, 1999
                        On Mon, 1 Mar 1999, Valentin Butanescu wrote:
> [...]
                        > datele fisierelor pe care le suprascrie (sau sa tina cont de bitul de
                        > archive) ? Eventual sa manipuleze case-urile dupa un algoritm prestabilit ?

                        Pai de Linux folosesti batrinul ftp. Faci de un script care
                        foloseste <<. Pentru detalii citeste pagina de la bash.

                        Raider
                        --
                        ``Liberate tu-temet ex inferis''

                        ---