instalare win2k

  • Alexandru Ionita
    Message 1 of 25 , Jul 4, 2001
      Uitati care este problema:

      Am un cd cu kitul de la windows 2000 dar care nu a fost copiat cum trebuie
      dupa cd-ul original, si cand incerc sa instalez Windowsul imi cere sa
      introduc in unitate cd-ul cu labelul Windows 2000 Professional. se gaseste
      vreun crack, ceva care sa-mi faca o copie pe hdd a kitului si la instalare
      sa creada windowsul ca se face de pe un cd original?!

      Va multumesc! A si inca ceva, imi trimite si mie cineva care are instalat
      windowsul2000 boot.ini care il are? Ca la mine se pare ca sunt nioste erori.
      Va multumesc!
    • vali@iname.com
      Message 2 of 25 , Aug 1, 2001
        Eu unul sint destul de multumit de iname.com. Pop3-ul nu e gratis,
        dar daca bifezi casuta ca vrei pop3 (primele 2 luni gratis) nu ti-l
        mai taie niciodata (cel putin pe mine nu m-au ras - si am contul la
        ei de un timp infinit - de ordinul a 5 ani - mult inainte de a exista
        rocrack sau crackers@...).
        Downtime la pop3/smtp e extrem de rar. De obicei nu e foarte rapid -
        de ordinul a citiva kbyte/s (arhisuficient daca nu faci ftp by mail).
        Cica au limita la citiva mega (nu mai tin minte citi) dar odata am
        avut un mailloop si am avut 20+ megs si tot mi i-au tinut. Foarte rar
        citeva mesaje intirzie 1-2 zile (asta inseamna mai rar de o data pe
        an).
        A, si nu in ultimul rind nu au nici un fel de reclame pe POP3/SMTP.

        disparut chiar
      • Adrian Boldan
        Message 3 of 25 , Aug 1, 2001
          La 1 Aug 2001,-an, ekzakte je 0:28, Kroko skribis:

          > oricum din experienta mea, nu exista vreun serviciu free care sa
          > ofere pop3 si sa aiba un uptime mai bun decit home.ro. si am cautat
          > destule, dar

          Eu m-am inamorat de gmx.net. Are si POP3, si SMTP. Il folosesc de
          vreo 5 luni si merge extrem de bine, ca la mam-acasa, desi are
          serverele pe undeva prin Anglia sau Nemtzia, deci peste balta cum
          ar veni de-aici de la noi. Si nici nu baga reclame in poloneza in
          mesaje, ca polbox.com de par exampla~.

          In concluziune:

          gmx.net

          polbox.com

          Adrian Boldan, Toronto
          Vizitu min: http://home.talkcity.com/LibraryDr/esperanto/
          http://wwp.icq.com/12834827
          ftp://(to be announced)
        • Advantis
          Message 4 of 25 , Aug 1, 2001
            Hello Adrian,

            Tuesday, July 31, 2001, you wrote:

            AB> La 31 Jul 2001,-an, ekzakte je 16:18, Ion Mihai Tetcu skribis de la altu citire:

            AB> Crezi ca ai vostri-s mai cu motz? De o saptamina eu nu mai am
            AB> access deloc la Internet. Si io-s tot prin home, dar home-ul din
            AB> America si Cacanada. La noi, @home e legat prin cablul de TV. La
            AB> TV imaginea e bine merci, la Internet, IP-ul duce la lada de gunoi...
            AB> direct :-(

            AB> Si nu-i pe gratis de loc. Platesc 50$ pentru TV si 40$ pentru Internet
            AB> pe luna.

            Macar tu ai dreptul sa faci gat ca-shi incalca obligatziile contractuale, pe
            cand noi nu putem face altceva decat sa mergem la concurentza, pentru ca ce
            e gratis nu se contesta.

            --
            Best regards,
            Advantis mailto:advantis@...

            We don't use most of those math ecuations in life, but it's good brain exercise...

            Cashtigati bani in timp ce navigatzi pe net, iar cecurile ajung in RO:
            http://www.spedia.net/cgi-bin/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=425199
          • Ion Mihai Tetcu
            Message 5 of 25 , Aug 2, 2001
              At 20:52 01.08.2001 +0300, you wrote:

              > Macar tu ai dreptul sa faci gat ca-shi incalca obligatziile
              > contractuale, pe
              > cand noi nu putem face altceva decat sa mergem la concurentza, pentru ca ce
              > e gratis nu se contesta.

              Si parca si pretul difera un pic :-)
              IOnut
            • Adrian Boldan
              Message 6 of 25 , Aug 2, 2001
                La 1 Aug 2001,-an, ekzakte je 20:52, Advantis skribis:

                > Macar tu ai dreptul sa faci gat ca-shi incalca obligatziile
                > contractuale, pe cand noi nu putem face altceva decat sa mergem la
                > concurentza, pentru ca ce e gratis nu se contesta.

                Git am facut, si promit sa fac inca unul de girafa :-) Dar chestia e
                ca nu au concurenta: e o singura companie de cablu in tot orasul,
                aia prin satelit ("Look" ii chema) au dat kix, mai e Bell cu Simpatico
                care au DSL, dar parca n-asi renunta la cablu ca sa ma duc inapoi
                la telefon... Asa ca sufar :-(

              • 1ns0mn1a
                Message 7 of 25 , Aug 3, 2001
                  Hello Adrian,

                  Thursday, August 02, 2001, 10:05:35 AM, you wrote:

> [...]
                  AB> aia prin satelit ("Look" ii chema) au dat kix, mai e Bell cu Simpatico
                  AB> care au DSL, dar parca n-asi renunta la cablu ca sa ma duc inapoi

                  Ca tot a venit vorba, cred ca in curand o sa 'suferim' si noi cei din
                  Bucuresti. Am vazut ca RDS-ul schimba toate cablele de pe la blocuri
                  pe motiv de internet si voice over IP si cum vor avea (pe cablu) o
                  pozitie de monopol presimt ca in fro' 2 anishori o sa fie si pe la noi
                  o armata de dni/dne care vor face gat din cand in cand ;-)

                  Ashe ca poate te incalzeste chestia cu (viitoarea) capra a vecinului...
                  ;-)

                  --
                  rgrds,
                  1ns0mn1a mailto:1ns0mn1a@...
                  Message 8 of 25 , Aug 3, 2001
                    Hello Adrian,

                    Mah, tu ai facut contract cu ei ca sa suferi sau ca sa te bucuri de
                    serviciile lor? Ca daca plateshti ca sa suferi, atunci nu mai arunca banii
                    aiurea shi vino in Romania ca suferintza-i gratis.

                    --
                    Best regards,
                    Advantis mailto:advantis@...
                    http://advantis.virtualave.net/

                    Do whatever makes your program easier to work with, and use your best judgment.

                    Message 9 of 25 , Aug 4, 2001
                      pentru POP3/SMTP puteti incerca si www.mail.ru .
                      am un cont de o luna acolo si merge binisor.

                    • Seby
                      Message 10 of 25 , Aug 6, 2001
                        Nu stitzi de unde pot lua clawfinger

                        Seby..
                      • Seby
                        Message 11 of 25 , Aug 6, 2001
                          Hy,
                          De unde pot face rost de subiect......

                          Seby...
                        • Alin Constantin
                          Message 12 of 25 , Aug 6, 2001
                            Hello Alexandru,

                            Uite aici o mostra de Boot.ini.
                            Nu stiu insa cit te va ajuta, pentru ca va trebui sa pui LUN-ID-urile partitiei
                            tale de boot la chestia aia cu multi(),disk()...
                            Se gaseste pe net documentatie despre cum trebuie setate si alea...

                            ----START-------------
                            [boot loader]
                            timeout=5
                            default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT
                            [operating systems]
                            multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Server" /fastdetect
                            ----END-------------

                            Cit despre crack, eu stiu ca nu e nevoie. La mine merge pur si simplu
                            copiat pe hard, si "winnt /b" face ce vrei tu (primul lucru te intreaba
                            unde e directorul cu fisierele setup-ului)

                            Alin

                          • Alin Constantin
                            Message 13 of 25 , Aug 6, 2001
                              Hello Seby,

                              E inca beta. Daca pui asa ceva, va avea un timebomb (daca nu la-u
                              rezolvat piratii bulgari :-) )
                              Mai asteapta vreo citeva luni...
                              A.