Re: Subscribe

  • Dan Dascalescu
    Message 1 of 6 , Feb 25, 1999
      On 26 Feb 00, at 0:52, Tiberiu Gabriel Ana wrote:

      > Nu vad de ce, desi solutia este ingenioasa.

      Pai daca noi vrem sa reply unuia care intreaba ceva pe crackers si nu abonat
      la rocrack, subscrierea listei crackers la noi e cea mai simpla solutie...
      daca nu modereaza PCNET mesajele de la noi.

      Altfel, ar trebui un mesaj pe personala catre cel care a intrebat, eventual
      cu invitatia de a ni se alatura ;-)

      > Totusi, daca Crackers este inscris
      > asa la Rocrack iar Rocrack este inscris normal la Crackers nu se formeaza o
      > bucla?

      Nu. Din 2 motive:
      1) usa.net detecteaza mail bouncing-ul si il opreste.
      2) am demonstrat intr-un mesaj de dinainte de a te subscrie tu ca si ONElist
      are un mecanism anti-bouncing.

      --
      Dan Dascalescu
    • Antonio Rus
      Message 2 of 6 , Mar 24 1:42 AM
        Intrebarea mea e cum au putut cei de la PCNET sa-si dea seama de
        adresa abonata la crackers si care trimitea mail-uri la onelist ? Au
        vazut mail-urile de la onelist si au dezabonat adresa care le trimitea
        aici ?

        In legatura cu conturile free de mail , cel mai avantajos mi se pare
        cel de la IMA( de fapt nu cunosc decat 2 in Bucuresti : freemail.fx.ro
        si IMA ) pentru ca ai spatiu pe disc de 15 Mo ( deci se poate face ftp
        desi nu stiu care e dimensiunea maxima a fisierului atasat ) se poate
        accesa si cu un client POP3 si pare ca merge foarte bine ( mi-am facut
        contul ieri si s-ar putea sa gresesc ). Dezavantajul este ca trimitind
        un fisier atasat cu browser-ul nu l-am putut lua de la adresa de
        destinatie ; probabil nu a fost corect atasat . Insa atasat cu clientul
        POP3 totul a fost OK.
        Contul freemail.fx cred ca are mai multe dezavantaje decat avantaje
        : de multe ori serverul nu functioneaza , nu are server POP3, numarul
        maxim de mail-uri este de 15 , dimensiunea maxima a fisierului atasat
        este de 100 Ko, s-a intimplat sa trimit un mail care nu a ajuns la
        destinatie si nici nu a fost returnat.
        Pentru furnizorii de free mail din strainatate dezavantajul
        principal este ca-ti trebuie cont PPP si in cazul asta nu mai sunt chiar
        asa de gratuite.

        Antonio Rus
      • alcaz
        Message 3 of 6 , Sep 4, 1999
          Subscribe
        • Tiberiu Gabriel Ana
          Message 4 of 6 , Feb 25, 2000
            Dan Dascalescu wrote:

            > Ce ziceti, le-o facem? ;-))

            Nu vad de ce, desi solutia este ingenioasa. Totusi, daca Crackers este inscris
            asa la Rocrack iar Rocrack este inscris normal la Crackers nu se formeaza o
            bucla? Mi-e groaza sa ma gandesc la rezultate...

            Tibi
            --
            Life is a big game so you gotta play it with a big horse.
          • Tiberiu Gabriel Ana
            Message 5 of 6 , Feb 25, 2000
              Se simte intr-adevar diferenta de viteza...

              --
              Life is a big game so you gotta play it with a big horse.
            • ON
              Message 6 of 6 , Jun 25, 2005