Re: [RoCrack] n-mesaje

  • Athos
    Message 1 of 6 , Sep 30 8:39 PM
      >From: Ghost_3k <ghost_3k@...>
      >
      > Deci problema este ca ti se intrerupe legatura cu serveru pop3 si ca tre
      sa
      > o iei de la capat...daca e asa rezolvarea pt Outlook este:
      > Cand ai ajuns pe la jumatate (sau pe oriunde) cu luarea mesajelor apasa pe
      > Stop, Outlook va sta putin ca sa mai ia un mail dupa care le va sterge de
      pe
      > server pe cele care le-a luat si se va opri.
      > /me asa face cand are de luat (cateodata) sute de mesaje de pe un cont

      Problema apare atunci cand ai 99 mesaje scurte si 1 mesaj de xx MB, undeva
      pe la mijloc.
      Atunci tu ii dai stop, el zice "finishing current message" si amandoi
      muritzi unul langa altul. :)
      O solutie [barbara] ar fi sa pui un filtru de genul "do not download
      messages > 1MB", sa iei mailurile normale, sa dezactivezi filtrul si sa iei
      monstrul ramas.

      -=Athos=-
    • Ghost_3k
      Message 2 of 6 , Oct 1, 2000
        Hi !

> [...]
        > O solutie [barbara] ar fi sa pui un filtru de genul "do not download
        > messages > 1MB", sa iei mailurile normale, sa dezactivezi filtrul si sa

        Da nu faci asa. Esti destept si vezi al catelea este acel mesaj mare si dai
        STOP cu un mesaj inainte sa ajungi la asta mare. Dupa care la urmatoare
        legatura va fi randul mesajului al mare

        Ghost_3k,
        The REAL one.