FP extensions...

  • Florin
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2000
      Care-i treaba cu extensiile FP ca nu merg de nici o culoare pe Virtualave
      tocmai cind imi trebuie mie mai mult... :(( Imi apare eroare de tipul 404 ...
      In loc sa porneasca afurisita aia de componenta... ( e vorba de un formular
      care se trimite pe email) servverul se duce sa caute -- WEBBOT SELF -- ....
      De precizat ca am activat FP pe server... si am pus paginile din FP si
      nu cu FTP...
      Are cineva vreo idee??? E serverul de vina sau trebuie facut ceva si
      eu nu stiu....
      --
      Florin