Re: Mutam lista 'crackers' la ONElist?

  • Valentin Butanescu
    Message 1 of 5 , Feb 24, 1997
      Subscriere reciproca= mail-loopuri gigantice (headere+reclame pcnet care se
      inmultesc ca un bulgare de zapada ce creeaza o avalansa) deci nu este
      (tehnic vorbind) o idee deloc buna.

      > Atunci consider ca s-a votat in favoarea subscrierii reciproce a rocrack
      > si
      > crackers. Pentru cei care nu erau abonati cand am trimis mesajul cu
      > pricina,
      > e o copie mai jos.
      [...]
      > Opinii? Pro, contra? Mai ales in legatura cu a doua optiune? ;-)
    • Valentin Butanescu
      Message 2 of 5 , Feb 22, 1999
        Hello crackers,

        Schimbarea de la pcnet este mai mult decit binevenita !
        Lista de la pcnet cred ca este moderata intimplator, cel mai probabil din
        diverse motive tehnice.
        Eu am fost dezabonat de 3 ori de la crackers si m-am plins pe lista. Nu
        stiu daca mesajul a fost moderat :-)
      • Gabriel Teodorescu
        Message 3 of 5 , Feb 23, 1999
          Bun, eu sunt de acord cu conditia ca lista de la Onelist sa fie un "mirror"
          a celei de la PC-Net. Listproc-ul de la PC-Net imi trimite digest-uri la
          doua-trei zile. M-am saturat de chestia asta.

          &~~~~@&^***^&@~~~~&
          Gabriel Teodorescu
          gabiteo@...
          &~~~~@&^***^&@~~~~&

          Message 4 of 5 , Feb 23, 1999
> [...]

            e o copie mai jos.

            > Listproc-ul de la PC-Net imi trimite digest-uri la
            > doua-trei zile. M-am saturat de chestia asta.

            Asta am observat si eu... imi veneau toate mailurile trimise in ziua
            precedenta pe la 3-4 noaptea, unul dupa altul...

            --- 8< --- Mesajul "cu pricina" --- >8 ---
            Subject: Subscriere reciproca crackers <-> rockrack

            Cred ca pana se transfera crackers la rocrack ar fi bine sa primim pe
            rocrack toate mesajele care sunt trimise pe crackers. Asta se face
            subscriind rocrack-ul la PCNET (profitand de securitatea practic
            inexistenta).

            Ar mai fi interesant, pentru cei care au ramas pe crackers (;-),
            sa primeasca mesajele noastre, adica sa subscriem crackers@... la
            rocrack@onelist.com.

            Opinii? Pro, contra? Mai ales in legatura cu a doua optiune? ;-)
          • Dumitru Stama
            Message 5 of 5 , Feb 25, 1999
              > Subscriere reciproca= mail-loopuri gigantice (headere+reclame pcnet care
              > se
              > inmultesc ca un bulgare de zapada ce creeaza o avalansa) deci nu este
              > (tehnic vorbind) o idee deloc buna.

              Salut
              Ai patit cumva ceva cu data calculatorului ??
              Mie mesajul asta mi-a aparut ca fiind trimis pe data de
              2x-2-1997 !!

              Numai bine
              Dics