azoto

  • Renato Corsetti
    Message 1 of 71 , May 24, 2004
      Marc:

      >Sed tio malmulte
      >valoras por aserti, ke la fundamenta formo "azoto" estas "malnova",
      >"nehxemia" ks.

      Mi komprenas nenion pri hxemio (kaj pri multaj aliaj fakoj), sed mi
      samopinias, ke vortoj ekzistantaj en la fundamento (kaj en PV) principe restu.

      Amike

      Renato

      ----------------------------------
      Renato Corsetti
      <renato.corsetti@...>
    • Goren
      Message 71 of 71 , Aug 9, 2004
        Hello Dmitri,

        Monday, August 9, 2004, 3:24:03 PM, you wrote:

        DG> Mi trovis suficxe strangan artikolon feloid.xml, kiu enhavas:

        DG> feloid/oj

        DG> feloidoj

        DG> Fam. de mamuloj, kies tipo estas la kato.

        DG> Evidente cxi-tie "fam." signifas "familio". Sed kato apartenas la
        DG> genron feliso (latine Felis) el la familio de felisedoj (Felidae). La
        DG> plej versxajna antauxulo de la hejma kato (Felis catus) estas sovagxa
        DG> libia kato (Felis silvestris lybica) - cxiuj el la felisa familio. Do,
        DG> kiuj estas tiaj misteraj feloidoj?

        Sxajne, ke oni titolas tiel felisedojn, sed law mi tio tute ne estas
        gxuste. Vidu artikoloj pri la radiko fel/
        (www.uni-leipzig.de/esperanto/voko/revo/art/fel.html) kaj neoficia
        sufikso -oid-
        (http://www.esperanto.mv.ru/PMEG/vortfarado/neoficialaj_afiksoj/sufiksoj/oid.html)

        Se temus pri subfamilio, oni povus diri "felisoidoj", tio estus la
        sola subfamilio vivanta gxis nun (oni tamen proponas varianton "felisenoj"
        estiel pli proksiman al latina nomo).

        --
        Best regards,
        Goren mailto:g0ren@...