[rekenaarterme] Term: port

  • schalkc@ntaba.co.za
    Message 1 of 5 , Dec 22, 1999
      port <netwerke> <<s.nw>> poort [Netwerk konneksie in 'n TCP/IP
      omgewing]

      port <programmering> <<ww.>> aanpassing [Aanpassing van bronkode wat op
      een stelsel geskryf is om om 'n ander stelsel te werk]

      --
      The world is moving so fast these days that the man who says it can't be
      done is generally interrupted by someone doing it.

    • Prof NF Du Plooy OPV5-69
      Message 2 of 5 , Jan 14, 2000
        Subject: [rekenaarterme] Term: port

> [...]
        >
        > port <programmering> <<ww.>> aanpassing [Aanpassing van bronkode wat op
        > een stelsel geskryf is om om 'n ander stelsel te werk]

        Is hierdie port nie eintlik '"oordrag nie?" Of sluit oordrag nie die
        idee van aanpassing in nie?

        Niek

        Prof Niek du Plooy
        Department of Informatics Departement Informatika
        University of Pretoria Universiteit van Pretoria
        Pretoria, SOUTH AFRICA Pretoria, SUID-AFRIKA

        E-mail: nduplooy@...
        Tel: Int+ 27 12 420 3085
        FAX: Int+ 27 12 362 5287
      • Schalk Cronje
        Message 3 of 5 , Jan 16, 2000
          Prof NF Du Plooy OPV5-69 wrote:

          > Subject: [rekenaarterme] Term: port

          > Is hierdie port nie eintlik '"oordrag nie?" Of sluit oordrag nie die
          > idee van aanpassing in nie?

          Oordrag vs Aanpassing: Ek dink waar die veranderinge minimaal is, is
          'aanpassing' gepas en waar daar wel grootskaalse veranderinge moet wees, sal
          'oordrag' meer geskik wees.

          --
          Schalk W. Cronje, : I am an avalanche expert.
          Ntaba Environmental Services cc : When you see me run try
          Message 4 of 5 , Jan 18, 2000
            ivm die e-pos:

            > Oordrag vs Aanpassing: Ek dink waar die veranderinge minimaal is, is
            > 'aanpassing' gepas en waar daar wel grootskaalse veranderinge moet wees,
            sal
            > 'oordrag' meer geskik wees.

            Snaaks... vir my is dit net mooi andersom. Dalk moet ons hierna kyk as 'n
            genus-spesie perbleem. Oordrag kan met of sonder aanpassing geskied.
            Aanpassing is dus 'n spesie van Oordrag. Ek dink nogsteeds in terme van dat
            "port" 'n verkorting van "transport" is... kan iemand my teorie in die kiem
            smoor? *koes*

            Samuel
          • Prof NF Du Plooy OPV5-69
            Message 5 of 5 , Jan 19, 2000

> [...]
              > Aanpassing is dus 'n spesie van Oordrag. Ek dink nogsteeds in terme van
              > dat "port" 'n verkorting van "transport" is... kan iemand my teorie in

              Skuus, jy is natuurlik reg. Ek het dit andersom bedoel