RE: [rekenaarterme] Phishing

  • Kenny Inggs
    Message 1 of 7 , Jun 7, 2005
      Wat van eenvoudig phisvang?
      Ek dink keer-op-keer dat ons dinge te kompleks probeer maak.

      Message 2 of 7 , Jun 7, 2005
        Kenny

        Ek stem saam met jou. Phisvang is uniek en maak gebruik van die selfde
        letterspeel as die oorspronklike woord. Volgens die insigte wat ek al
        hier gesien het, kwalifiseer "Phishing" ook nie as 'n "Engelse" woord
        nie. Maar wat dit wel in die Pocket Oxford sal laat verskein, is die
        feit dat dit in alledaagse gebruik opgeneem is.

        Phisvang staan 'n beter kans as al die ander onpraktiese voorbeelde wat
        al genoem is. Ons moet nie woorde opmaak met die oog op Puriteit as die
        oorsponklike "Engelse" woord self nie aan sulke vereistes voldoen nie.
        Enigeen wat 'n probleem hiermee het, sit die pot mis en verswak die hele
        konsep van gebruikbare Afrikaanse IT terme. Ons wil tog hê die woorde
        moet gebruik word en nie afgelag word as Puristiese ideale nie.

        Voorbeeld: Ek hou van Linux, en die unieke "gesels" manier van sommige
        program boodskappe. Ek sal nooit my Linux in Afrikaans kan gebruik as
        die "Afrikaans" wat gebruik word (vir bv. Linux), 'n taal is wat ek nie
        herken nie.

        "Danger, Will Robinson! Danger!"

        Groete

        Andre Jonker

        --
        Regards

        Andre Jonker

        Message 3 of 7 , Jun 7, 2005
          Andre Jonker skryf om 12:26 PM op 07/06/2005:

> [...]
          > nie. Maar wat dit wel in die Pocket Oxford sal laat verskein, is die
          > feit dat dit in alledaagse gebruik opgeneem is.

          Phishing is 'n slengwoord uit kappertaal-kringe, wat nou begin om deel van die algemene taalgebruik te raak. Nou moet 'n mens daarop let dat die vertaling van kappertaal in Afrikaans nie algemeen geskied nie, en wanneer dit wel gedoen word, volg die Afrikaans nie altyd dieselfde etimologie as die Engelse term nie. Ek sou dink dis verdiensteliker om in Afrikaanse eerder te probeer sê wat die woord bedoel, as om dieselfde soort grappie in die ander taal te herhaal.

          Boonop word die letters "ph" in Afrikaans nie as "f" uitgespreek nie. En, ek dink die oorspronklike betekenis van "phishing" het min met visvang te make, maar eerder met vissing. To fish for information = om te vis vir inligting (nie om vir inligting vis te vang nie).

          Dus, wat van fopvissing, flousvissing, verneukvissing...?

          Samuel
        • Petri Jooste
          Message 4 of 7 , Jun 7, 2005
            Ek stem saam dat ons dinge eenvoudig moet hou, maar
            het tog 'n probleem met die voorstel van phisvang.
            Sonder die konteks van die Engelse term lees ek dit
            onwillekeurig as pisvang. Dit gebeur omdat ek nie in
            Afrikaans die letterkombinasie ph as f herken nie.
            Is daar enige Afrikaanse woorde waar ph as f uitgepreek word?

            Ek sou dus eerder iets soos fisvang of uitfis oorweeg.

            Groete
            Petri

            Mr. JP (Petri) Jooste
            Skool vir Modelleringswetenskappe
            School of Modelling Sciences
            Vaal Triangle Campus
            North-West University / Noordwes-Universiteit / Yunibesiti Ya Bokone-Bophirima
            South Africa

            Hierdie boodskap (en aanhangsels) is onderhewig aan beperkings en 'n vrywaringsklousule. Volledige besonderhede beskikbaar by http://www.puk.ac.za/itb/e-pos/disclaimer.html , of by itbsekr@...

            This message (and attachments) is subject to restrictions and a disclaimer. Please refer to http://www.puk.ac.za/itb/e-pos/disclaimer.html for full details, or at itbsekr@...

            >>> Kenny.Inggs@... 06/07/05 12:04 PM >>>