Re: [rekenaarterme] Hot spots

  • Koei Kaas
    Message 1 of 7 , Mar 10 4:09 PM
      Pedrie Roberts <proberts@...> wrote:

      > Pedrie:
      > 'n Ou probleem - dit besef ek - maar ek sien dis nie op
      > die jongste termlys
      > nie. Hoe vertaal mens "hot spots"? Goed, dis draadlose
      > internettoegangspunte, maar dis te lank om telkens in 'n
      > artikel te skryf.
      > Hitskolle dalk?

      Sommer kommentaar op van die oorstelle sover: Ek sou sê dat
      enige iets wat met "verbinding", "punt" of "koppeling" te
      doen het die verkeerde indruk kan skep. Dis mos maar net
      die fokuspunt van 'n gebied waar daar juis nie 'n
      verbinding is nie, waar mens juis nie 'n spesifieke punt
      hoef te gebruik nie. Maar ek het ook nie nou 'n goeie ander
      voorstel nie.
      http://www.webmail.co.za the South African FREE email service
    • rupertneethling
      Message 2 of 7 , Apr 6, 2006