PHP-Nuke in Afrikaans

  • Andries Petrus (Riaan) Burger
    Message 1 of 3 , Jan 31, 2004
      Hello almal,

      Ek het die Afrikaanse termelys op die Internet gekry toe ek spesifiek vir so
      iets gesoek het an die begin van January. Baie dankie daarvoor vir almal wat
      help met die projek!

      Ek het dit nodig gehaat om PHP-Nuke na Afrikaans te vertaal en is so te sê
      klaar... die publieke beta is nou beskikbaar om af te laai vanaf
      http://www.phpnuke.co.za Ek hoop dit is van ut vir somige van julle, laat
      weet maar as ek kan help erens.

      Cheers,
      Riaan
      Message 2 of 3 , Feb 2, 2004
        Andries Petrus \(Riaan\) Burger skryf om 03:06 op 31/01/2004:

        > Ek het dit nodig gehaat om PHP-Nuke na Afrikaans te vertaal en is so te sê
        > klaar... die publieke beta is nou beskikbaar om af te laai vanaf
> [...]

        Ek hoop jy sit reg vir kommentaar, ou maat, want dit gaan kom :-) Laat ek dit net eers gou aflaai...

        Waar kan ek die oorspronklike Engelse stringe kry om te kan vergelyk? Waar laai 'n mens die Engels af? Of laai 'n mens bloot die jongste weergawe van PHPNuke af en daar sit al die stringe klaar?
      • Andries Petrus (Riaan) Burger
        Message 3 of 3 , Feb 2, 2004
          Hey Samuel,

          Ek is seker ja! Kommentaar is baie welkom en ek waardeer rerig die hulp. Ek
          is nie 'n taalkundige nie, maar het soveel moontlik raad probeer volg: soos
          om nie in kieslysitems ens. ekle woord met 'n hoofletter te begin nie. Die
          nuutste PHP-Nuke kan hier afgelaai word:

          http://phpnuke.org/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1

          Soos jy sal sien is die Engelse terme nie rerig goed taalkundig versorg nie:
          dinge soos "You're administrator" ;-) maar my spelling en gramatika laat ook
          veel te wens.

          Wanneer jy PHP-Nuke afgelaai het sal jy die taal lêers op verkeie plekke in
          die gidsstruktuur kry. Die eerste plek is in html\languages. Dan ook in
          \html\modules\ELKE MODULE SE NAAM\languages.

          Een laaste ding, is daar 'n webwerf vir WAITT behalwe vir die Yahoo groep?
          En 'n logo? Ek sal graag 'n skakel in die krediet blok wil plaas.

          Hopelik sal ek vandag ook die weer, zaKalahari, Content en Functions
          modules klaar toets en byvoeg op die webwerf.

> [...]

          laai 'n mens die Engels af? Of laai 'n mens bloot die jongste weergawe van
          PHPNuke af en daar sit al die stringe klaar?

          Termlysgesprek - Werkgroep vir Afrikaanse IT-terme (WAITT)
          Aanteken: leë e-pos aan rekenaarterme-subscribe@yahoogroups.com

          Yahoo! Groups Links

          To visit your group on the web, go to:

          Your use of Yahoo! Groups is subject to:
          http://docs.yahoo.com/info/terms/