FAQ, HOWTO, TODO, CVS-snapshot

  • Petri Jooste
    Message 1 of 9 , Jan 28, 2004
      Die lys se inskrywing is tans:
      >frequently asked question (FAQ)
      > neulvrae, AV (algemene vrae), AVV (algemeen voorkomende
      > vrae), VVV (veel voorkomende vrae
      kan ons "VGV (veelgestelde vrae)" daarby voeg ?

      HOWTO
      ??- HOEGEMAAK, HOE-OM-TE, HOWTO
      Dit moet ook kan werk in verbindings:
      "installation-HOWTO" - installasie-HOEGEMAAK / installasie-HOWTO

      TODO, todo-list
      ?? - TEDOEN, te-doen-lysie

      Ons lys het "kiekie" vir snapshot.
      Kan dit ook gebruik word vir 'n weergawe van programmatuur?
      "You can download the daily CVS snapshot from here."
      Jy kan die daaglikse CVS-kiekie van hier af aflaai.

      Op ligte trant: my poEdit vertaalgeheue het onlangs die volgende
      voorgestel:
      MS Windows 2000
      Mev. Vensters 2000

      Groete
      Petri

      ================
      Mr. JP (Petri) Jooste
      Skool vir Modelleringswetenskappe
      School of Modelling Sciences
      North West University (Vaal Triangle Campus)
      South Africa

      Hierdie boodskap (en aanhangsels) is onderhewig aan beperkings en 'n
      vrywaringsklousule. Volledige besonderhede beskikbaar by
      http://www.puk.ac.za/itb/e-pos/disclaimer.html , of by
      itbsekr@...

      This message (and attachments) is subject to restrictions and a
      disclaimer. Please refer to
      http://www.puk.ac.za/itb/e-pos/disclaimer.html for full details, or at
      itbsekr@...
      Message 2 of 9 , Jan 28, 2004
        Petri Jooste skryf om 03:20 op 28/01/2004:

        > Die lys se inskrywing is tans:
        > kan ons "VGV (veelgestelde vrae)" daarby voeg ?

        Sekerlik. Daar was eintlik 'n voorstel van iewers af om die "neulvrae" weg te laat in favour of "kwelvrae". Ek sal VGV en kwelvrae byvoeg indien niemand beswaar aanteken nie.

        > HOWTO
        > ??- HOEGEMAAK, HOE-OM-TE, HOWTO
        > Dit moet ook kan werk in verbindings:
        > "installation-HOWTO" - installasie-HOEGEMAAK / installasie-HOWTO

        Ek hou van "HOEDOEN"... wat dink jy?

        > TODO, todo-list
        > ?? - TEDOEN, te-doen-lysie

        "TEDOEN" klink my heel goed, hoor. "MOETDOEN" het ek ook al te�gekom.

        > Ons lys het "kiekie" vir snapshot.
        > Kan dit ook gebruik word vir 'n weergawe van programmatuur?
        > "You can download the daily CVS snapshot from here."
        > Jy kan die daaglikse CVS-kiekie van hier af aflaai.

        Ek meen so, ja.

        > Op ligte trant: my poEdit vertaalgeheue het onlangs die volgende
        > voorgestel...

        poEdit het vergalinggeheue??? Waar? Waar? Ek kry dit n�rens nie (oftewel, ek kry dit nie geaktiveer nie). Kan dit ou vertalings belyn (align) om vertalinggeheues te skep?
      • schalk_cronje@nai.com
        Message 3 of 9 , Jan 28, 2004
          [Petri]
          > HOWTO
          > ??- HOEGEMAAK, HOE-OM-TE, HOWTO
          > Dit moet ook kan werk in verbindings:
          > "installation-HOWTO" - installasie-HOEGEMAAK / installasie-HOWTO

          [Samuel]
          Ek hou van "HOEDOEN"... wat dink jy?

          [Schalk]
          HOEGEMAAK klink ook goed. Soort van in die lyn van: "Ek wil 'n Linux-drywer skryf. Hoe gemaak?"
          Die oroibleem bly wel dat die HOWTO deesdae 'n internasionale herkenbare akroniem is. Wil mens dit dan nogsteeds vertaal? Die Neerlandsers vertaal dit wel nie.

          [Petri]
> [...]
          > Kan dit ook gebruik word vir 'n weergawe van programmatuur? "You can
          > download the daily CVS snapshot from here." Jy kan die daaglikse

          Ek verkies kiek. Net soos screen shot skermkiek word dink ek CVS-snapsnot moet CVS-kiek wees.
          Message 4 of 9 , Jan 28, 2004
            schalk_cronje@... skryf om 01:47 op 28/01/2004:

> [...]
            > akroniem is. Wil mens dit dan nogsteeds vertaal? Die Neerlandsers vertaal

            Jawel... dieselfde geld vir "readme.txt" of "read.me". In 'n program vind ek onlangs 'n lêertjie genaamd "liesmich". Ja, dis die readme-lêer. En elders het ek al "leesmy.txt" teëgekom.

            Ek dink tog 'n mens kan howto en about.html en dies meer vertaal. Maar dis die persoon se keuse of hy byvoorbeeld die webbladsy van die hoedoen gaan noem "hoedoen.html" of "howto.html". Laasgenoemde sal nie 'n slegte keuse wees nie omdat lêername vir baie dinge dikwels Engels is selfs al is die webwerf in 'n ander taal.
          • schalk_cronje@nai.com
            Message 5 of 9 , Jan 28, 2004
              [Samuel]
[...]

              Hierme stem ek te volle saam. Die feit dat mens in 'n lêergids kan kyk en beide 'n README en LEESMY sien sê dadelik dat die een 'n afrikaanse tekslêer en die ander die engelse weergawe is.

              Ek het meer verwys dat die gebruik van HOWTO as 'n soortvan eienaam. Spesiefiek die voorbeeld hier is die reeks van Linux HOWTO dokumente. Mens mag dalk 'n webskakel as HOEGMAAK=-docukente betitel, maar die fisiese lêers sal wel 'n HOWTO bevat. Sover ek weet selfs die bestaande vertalings van HOWTO-lêers in ander tale behou die HOWTO en vertaal dit nie.
            • Petri Jooste
              Message 6 of 9 , Jan 28, 2004
                Op 'n CD met 'n program wat tweetalig (Afrikaans, Engels) is het ek onlangs
                die volgende lêers geplaas:

                LEESMY.txt
                README.txt
                Gids.pdf
                Guide.pdf

                (Ek het ook al in die verlede LEES.MY gesien, maar dit vind ek nie so goed nie aangesien
                stelsels wat lêeruitgange met lêertipes assosieer dan nie meer werk nie.)

                Die CD bevat net eer weergawe genaamd Setup.exe want die installasieprogram
                se koppelvlaktaal is tans net Engels hoewel die gebruiker moet kies tussen 'n Afrikaanse en
                Engelse installsie tydens setup.exe se uitvoer.

                Groete
                Petri

                >>> leuce@... 2004/01/28 03:58:06 >>>

> [...]

                Ek dink tog 'n mens kan howto en about.html en dies meer vertaal. Maar dis die persoon se keuse of hy byvoorbeeld die webbladsy van die hoedoen gaan noem "hoedoen.html" of "howto.html". Laasgenoemde sal nie 'n slegte keuse wees nie omdat lêername vir baie dinge dikwels Engels is selfs al is die webwerf in 'n ander taal.

                Termlysgesprek - Werkgroep vir Afrikaanse IT-terme (WAITT)
                Aanteken: leë e-pos aan rekenaarterme-subscribe@yahoogroups.com

                Yahoo! Groups Links

                To visit your group on the web, go to:

                Your use of Yahoo! Groups is subject to:
                http://docs.yahoo.com/info/terms/
                Message 7 of 9 , Jan 28, 2004
                  Petri Jooste skryf om 04:31 op 28/01/2004:

> [...]
                  > tussen 'n Afrikaanse en
                  > Engelse installsie tydens setup.exe se uitvoer.

                  As jy dit sou moes vertaal, sou jy gaan vir opstel.exe of installeer.exe? Die probleem met installeer.exe is dat dit nie aan die 8.3-formaat voldoen nie. Dit moet 'n lêernaam wees wat onmiddellik vir 'n gebruiker wat opsoek is na die setup-lêer duidelik dat dit die lêer is wat hy soek.
                • schalk_cronje@nai.com
                  Message 8 of 9 , Jan 28, 2004
                    As die doelwitbedryfstelsel nie DOS insluit nie, is die 8.3 beperking nie van belang nie.

                    Message 9 of 9 , Jan 28, 2004
                      installeer.exe klink vir my beter as opstel.exe, maar ek oorweeg om stel-op.exe te gebruik omdat dit ook soos setup.exe met 'n s begin en dié twee sal dan naby mekaar in die gesorteerde gids verskyn. As hulle naby mekaar is is die bedoeling van 'n installasiekeuse tussen Afrikaans en Engels myns insiens nog duideliker.

                      Groete
                      Petri

                      >>> leuce@... 2004/01/28 04:40:53 >>>