Re: [rekenaarterme] persberig

  • carel alberts
    Message 1 of 9 , Nov 20, 2003
      Hallo woordmense (Words R Us),

      Hier is die skakel na my storie oor julle.

      Ek hoop dit werf nuwe lede, bring roem, spoor julle
      aan en genees sommige kwale :) ek hoop ook ek praat
      nie twak daarin nie.

      As 'n ding net aanluier in die gewone verloop van
      sake, soos lyste maar maak, is dit moeilik om te
      bemark. Maar 'n artikel soos hierdie verskaf 'n
      geleentheid daarvoor. Dus, as julle belangstel, pos
      dit gerus op Afrikaans-goedgesinde lyste/werwe, om
      getalle uit te brei. As dit nodig is.

      http://www.itweb.co.za/sections/internet/2003/0311201101.asp

      Gaan julle goed,
      Carel Alberts

      Want to chat instantly with your online friends? Get the FREE Yahoo!
      Messenger http://mail.messenger.yahoo.co.uk
    • Benti Czanik
      Message 2 of 9 , Nov 21, 2003
        Hi,
        Ek ontvang die ITweb nuusblad elektronies en was onmiddellik
        ingenome. Het dadelik by WAITT aangesluit. Ek het die berig ook
        dadelik na die twee taaltannies in ons organisasie gestuur, want
        hulle pla my voortdurend met vertaalversoeke.
        Dankie en groete.
        Benti Czanik.
      • Benti Czanik
        Message 3 of 9 , Nov 21, 2003
          Hier is 'n paar Afrikaanse webadresse vir bemarking van u lys:

          http://www.esoek.co.za

          http://www.dieknoop.co.za

          http://afrikaanstabs.jislaaik.com/ (ek het reeds u skakel na hierdie
          laaste een deurgegee).

          Groete,
          Benti
        • schalk_cronje@nai.com
          Message 4 of 9 , Nov 24, 2003
            > Hier is 'n paar Afrikaanse webadresse vir bemarking van u lys:
            ^^^^

            Kom ons klaar een ding hier uit: Hier is geen u's op hierdie lys nie. :-}
            Message 5 of 9 , Nov 24, 2003
              schalk_cronje@... skryf om 10:27 op 24/11/2003:

              > ^^^^
              > Kom ons klaar een ding hier uit: Hier is geen u's op hierdie lys nie. :-}

              En soos jy kan sien is dit beter om fixed-width font te gebruik, anders dan onderstreep die boodskap die verkeerde woord ("vir" in my geval).
            • ajkleingeld
              Message 6 of 9 , Jun 18 12:51 PM
                Hello,

                Ek is van vandag af as nuwe lid hier.

                Ek is tans 'n finale jaar LLB student by UNISA en een van my keuse
                vakke is IT-reg en ek glo ek sal die forum waardvol vind met die loop
                van tyd.

                Dankie dat ek hier kon aansluit.
                Message 7 of 9 , Jun 19 1:06 AM
                  ajkleingeld wrote:

                  > Ek is tans 'n finale jaar LLB student by UNISA en een van my keuse
                  > vakke is IT-reg en ek glo ek sal die forum waardvol vind met die loop
                  > van tyd.

                  Welkom hier. Die poslys was 'n bietjie stil die laaste tyd, maar dit
                  kort net dat mense 'n klip in die bos moet gooi.

                  Samuel