RE: [rekenaarterme] Javaprogrammeringterme

  • Petri Jooste
    Message 1 of 7 , Apr 8, 2002
      >> schalk_cronje@... 04/05/02 05:37nm >>

      header = kopstuk
      > > body = lyf

      > Petri,
      > verwys jy
      hier na 'interface' en 'implementation' van die Javaklas?

      Nee, ek verwys na die basiese sintaks van metodes en klasse, maar
      dit kom dus ook ter sprake by 'interface' en 'implementation' situasies.
      Ek sal "interface" vertaal met koppelvlak en
      "implementation" met implementering.

      Kyk na die volgende voorbeeld:
      (Vir afwisseling het ek hier die woord kopreël in plaas van kopstuk gebruik.)
      Wat werk die beste kopreël of kopstuk?
      Klink die meervoud van lyf (lywe) vir julle ook snaaks ?

      ///////////////
      public interface Iterator extends Enumeration   // hierdie is die kopreël van die koppelvlakdefinisie
      {
          public boolean hasMoreElements();   // hierdie is die kopreël van 'n metode
                                              // Let wel: omdat hierdie 'n koppelvlak definisies is
                                              // word hier slegs kopreëls gegee.  Die lywe van die
                                              // metodes word geskryf in die implementering (sien hieronder)
         bla.. bla.. bla.. nog java kode
         bla.. bla.. bla.. nog java kode
      }

      class BTPreorderIterator implements Iterator
        //  hierbo is die kopreël ("header") van die klas BTPreorderIterator
      {   // van hierdie beginkrulhakie tot waar dit afgesluit word is
          //  die lyf ("body") van die klas BTPreorderIterator
         bla.. bla.. bla.. nog java kode
         bla.. bla.. bla.. nog java kode
         public boolean hasMoreElements()  // let wel die kopreël van die metode word hier herhaal
         {
            // hierbinne is die lyf ("body") van die metode hasMoreElements
            bla.. bla.. bla.. java kode
         } // einde van metode

      } // einde van klas

      ///////////////
      Groete
      Petri
    • schalk_cronje@nai.com
      Message 2 of 7 , Apr 17, 2002
[...]

        OK, ek is by. Ek het in die C++ spesifikasies ook gaan loer. Imderdaad word
        daar ook verwys na 'class head'. In hierdie konteks sal ek voorstel dat
        kopstuk eintlik beter is as kopreël. 'm Mens mag dalk geneig wees om kopreël
        te wil gebruik omdat dit baie keer as een reël geskryf word. Die voglende
        C++ voorbeed wys inderdaad dat kopstuk beter is as kopreël:

        template <
        typename _detachment_policy,
        typename _concurrency_policy,
        typename _termination_policy,
        typename _shared_data_policy,
        typename incidental_shared_data_policy=shared_data_policy
        > class concurrency_strategy
        {
        // .. res van definisie
        };

        Dit lees baie beter oor 'n aantal lyne as 'n enkellyn wat kopreël elimineer
        as 'n vertaling.