RE: [rekenaarterme] Javaprogrammeringterme

  • Petri Jooste
    Message 1 of 7 , Apr 7, 2002
      Petri se reaksie bygevoeg hieronder.

      >> leuce@... 04/05/02 01:06nm >>

      Petri vra kommentaar op Javaprogrammeerterme:

      kopstuk

      > Wel, die probleem met "header" is
      dat "heading" ook bestaan, en veral in
      > byvoorbeeld die verskil tussen
      e-pos en nuusplasings, waar die woord
      > "header" of "heading" na totaal
      verskillende dinge verwys.

      Petri: Ja, maar 'n "heading" is tog maar 'n opskrif, nie waar nie ?

      > head = kop, kopdeel
      > body = lyf, lyfdeel

      method header = metodekopstuk / kopreël ?

      > Ook "kopskrif" is 'n opsie.  Wat se ding is 'n "metode"?

      Petri:  'n "method" is die objekgeorienteerde benaming vir 'n subroetine of prosedure.
        Ek vertaal dit maat met metode.

      dot-notasie / dotnotasie ?

      > Jy gaan voorsanders van "puntnotasie"
      teëkom.

      Petri: Ja, ek dink ek hou self ook daarvan :-)

      Dankie vir die kommentaar.

      Groete
      Petri
    • Petri Jooste
      Message 2 of 7 , Apr 8, 2002

        header = kopstuk

        > Petri,
        > verwys jy
        hier na 'interface' en 'implementation' van die Javaklas?

        Nee, ek verwys na die basiese sintaks van metodes en klasse, maar
        dit kom dus ook ter sprake by 'interface' en 'implementation' situasies.
        Ek sal "interface" vertaal met koppelvlak en
        "implementation" met implementering.

        Kyk na die volgende voorbeeld:
        (Vir afwisseling het ek hier die woord kopreël in plaas van kopstuk gebruik.)
        Wat werk die beste kopreël of kopstuk?
        Klink die meervoud van lyf (lywe) vir julle ook snaaks ?

        ///////////////
        public interface Iterator extends Enumeration   // hierdie is die kopreël van die koppelvlakdefinisie
        {
            public boolean hasMoreElements();   // hierdie is die kopreël van 'n metode
                                                // Let wel: omdat hierdie 'n koppelvlak definisies is
                                                // word hier slegs kopreëls gegee.  Die lywe van die
                                                // metodes word geskryf in die implementering (sien hieronder)
           bla.. bla.. bla.. nog java kode
           bla.. bla.. bla.. nog java kode
        }

        class BTPreorderIterator implements Iterator
          //  hierbo is die kopreël ("header") van die klas BTPreorderIterator
        {   // van hierdie beginkrulhakie tot waar dit afgesluit word is
            //  die lyf ("body") van die klas BTPreorderIterator
           bla.. bla.. bla.. nog java kode
           bla.. bla.. bla.. nog java kode
           public boolean hasMoreElements()  // let wel die kopreël van die metode word hier herhaal
           {
              // hierbinne is die lyf ("body") van die metode hasMoreElements
              bla.. bla.. bla.. java kode
           } // einde van metode

        } // einde van klas

        ///////////////
        Groete
        Petri
      • schalk_cronje@nai.com
        Message 3 of 7 , Apr 17, 2002
[...]

          OK, ek is by. Ek het in die C++ spesifikasies ook gaan loer. Imderdaad word
          daar ook verwys na 'class head'. In hierdie konteks sal ek voorstel dat
          kopstuk eintlik beter is as kopreël. 'm Mens mag dalk geneig wees om kopreël
          te wil gebruik omdat dit baie keer as een reël geskryf word. Die voglende
          C++ voorbeed wys inderdaad dat kopstuk beter is as kopreël:

          template <
          typename _detachment_policy,
          typename _concurrency_policy,
          typename _termination_policy,
          typename _shared_data_policy,
          typename incidental_shared_data_policy=shared_data_policy
          > class concurrency_strategy
          {
          // .. res van definisie
          };

          Dit lees baie beter oor 'n aantal lyne as 'n enkellyn wat kopreël elimineer
          as 'n vertaling.