fresh pe DeTotRasu

  • reflectii
    Message 1 of 11 , Aug 1, 2011
      Ultimile postari pe DeTotRasu.webs.com (ultima apariltie in materie de buna dispozitie)

      Profesorul de logica:
      - Curtea scolii are lungimea de 52 de metri si latimea de 38 metri. Ce varsta am eu?
      - 44, d-le profesor, raspunde Bula.
      - Perfect, Bula. Explica-le si

      Blonda

      Atacul de Cord si Comotia Cerebrala stau pe zidul cimitirului si fac conversatie. O baba trece prin apropiere. Atacul de Cord zice:

      De ce mor barbatii inaintea sotiilor?

      La prostituate

      Un tip se duce la o prostituata. Dupa ce termina treaba, pleaca si, din usa, ii spune tipei:….

      Varsta

       Popa, la poarta.
      Trece o fata de vreo 18 ani.
      - Sarumana, parinte...
      - Buuuuuuuuuunaaaaaaaaaaa!!!
      Dupa un timp, mai trece o f…

      Relaxarea

      Relaxarea este o modalitate psihofiziologica de depasire a crizei de adaptare. In mod normal, o minte care este supusa in continuu unui efort considerabil va avea de suferit de pe urma acestei presiuni. Iata mai jos o metoda de relaxare in 5 pasi simplii…..

      Avocati

      I: De ce i-a facut Dumnezeu pe serpi inaintea avocatilor?
      R: Ca sa exerseze.
      …….

      Bou

      Doi ardeleni se intalnesc pe strada:
      - De ce esti amarat, Ioane

      Numai pe eMAG - orice fel de electrice sau electronice :)