fres pe DeTotRasu

  • DeTotRasu.webs.com
    Message 1 of 1 , May 19, 2011

      Ultimile postari pe DeTotRasu.webs.com (ultima apariltie in materie de buna dispozitie)

      Bataie buna

      Doi frati, de 6 si de 4 ani,discutau in camera lor, care era la etaj.

      - Stii ce, spune cel mare, cred ca e timpul sa incepem sa injuram si noi!

      Fratele mai mic foarte enuziasmat, il aproba.

      - Cand coboram la bucatarie pentru micul dejun, eu am sa zic ceva cu naiba, iartu cu cur, spune cel de 6 ani.

      Cand mama lor a intrat in bucatarie si ii intreaba ce vor sa manance, cel marespune:

      - La naiba mama, cred ca o sa vreau cereale!

      ZBANG! Ii trage maica-sa o palma de a zburat de pe scaun, s-a rostogolit pepodea, apoi fuge cat poate de repede pe scari spre camera lui, iar mama luidupa el, atingandu-l peste fund. Cum a intrat in camera, maica-sa a incuiat usasi ii striga:

      - O sa mai iesi de acolo cand o sa mi-aduc eu aminte de tine!

      Apoi coboara inapoi in bucatarie, se uita la cel mic si-l intreaba cu voceagrava:

      - Tu, tinere, cam ce ti-ai dori sa mananci?

      - Nu stiu, spune el cu vocea tremuranda,.........

      Numai pe eMAG - orice fel de electrice sau electronice :)