Credeati ca se termina? (Criza)

  • echipa_de_reflectii
    Message 1 of 1 , Dec 2 4:31 AM

      Credeati ca se termina?

      Incep incet incet sa sune trambitele iesiriidin criza in UE. Cu cat? Cu zero virgula ceva. Asta in timp cesalariile au scazut in unele domenii la jumatate, iar in altele la zero(adica somaj). Cresterile sunt din burta, din condei, de unde vretivoi, numai din realitate nu. Am avut si noi in RO perioade cand seraportau cresteri economice pe baza datetelor contabile care recunosccresterea in momentul productiei si nu al valorificarii, al intrarii de .....CONTINUARE

      GLUMA ZILEI:
      Doua femei discutau incet intr-un compartiment de tren. Pe una dinbanchete statea un domn, care pretindea ca doarme. O femeie i seplangea prietenei cat de scumpe sunt rochiile si bijuteriile in ziua deazi...
      Cealalta ii spune:
      - Ar trebui sa iti gasesti un prieten,care in schimbul unor mici "favoruri" sa fie dispus sa-ti ofere 500$ peluna. Stii tu, sotii de azi nu mai sunt foarte atenti cu sotiile, numai fac cadouri...
      - Si daca nu imi gasesc un prieten care sa-mi ofere 500$?
      - Iti gasesti doi care iti ofera cate 250$.
      In acel moment, barbatul deschide un ochi si le spune:  CONTINUARE

      Echipa de reflectii

      Tigara Electronica