Quenta hiinain

  • Shihali Ramichu
    Message 1 of 1 , Apr 3 6:49 PM
      I wrote a simple children's story in Quenya, and I'd like to have your
      opinion of it.

      Lauraarel ar Telpaldon

      Naa laurefindea hiina estana Lauraarel. Naa Lauraarellen meldo estana
      Telpegaldon. Lauraarel esta son Telpaldon. Telpegaldon esta sen
      Lauraasel. Tyalinte coronnen. Lauraarel hata i coron ar Telpegaldon
      mapa ta. Sin Telpegaldon hata ar Lauraarel mapa. Anduunesse yuuyo
      entuler maarenna.
      Iire Lauraarel nuva veanis, merire na tane. Caruvaare vanye cormar ar
      miirie firingar. Iire Telpegaldon nuva veaner, meriro na ciryamo.
      Lelyuvaaro Alqualondello Umbarenna. Lauraarel ar Telpegaldon vestuvar.

      Notes:
      1. _hata_ "throw", from KHAT
      2. _veanis_ "adult woman", made to match _veaner_ "adult man"
      3. _tane_ "craftswoman", made to match _tano_

      Melde