[quenya] Re: Merin teke i FAQ

  • Greg Dyke
    Message 1 of 3 , Nov 29, 1999
      Wilindyo tence

      >Yello!
      >
      >Merin ahosta tengwammar tekien nato enta, estaina "FAQ".

      Naa! Nautanye naas maara selma (yee istaan _selma_ ar _nauta-_ aava naar
      maare quettar).

      Yando nautanye (nauutanye??) nai haryamme tengwesta istien English ar Quenya
      ceniesse.

      Tirno

    • Wilindyo
      Message 2 of 3 , Nov 29, 1999
        Tirno eteekie:

        > >Merin ahosta tengwammar tekien nato enta, estaina "FAQ".
        > >

        > Naa! Nautanye naas maara selma (yee istaan _selma_ ar _nauta-_ aava
        naar
        > maare quettar).

        "istan _selma_ ar _nauta_ laa nar maare quettar"
        ^ ^^^ ^^^

        [ _aava_ "don't!", with imperative affix _aa_. Negation should
        preferably
        use _laa_ "no, not"; there is also _umin_ "I don't, I am not" ]

        Inye nauta sa turilme yuhta quettar enwine sine, intyala sa laa istalme
        manen quete te lambesse "anwa". Sii Tolkien ea firin, nan laa istalme
        ilye nati yar eteekies. Nai quettar sine ea maare, man ista ?

        > Yando nautanye (nauutanye??) nai haryamme tengwesta istien English ar
        > Quenya ceniesse.

        Nan haryalme tengwesta Natsesse, teekina Ainonello: "Ardalambion".
        Mana merilye care, ta pella ?

        [ Note that -mme is exclusive "we". Here inclusive -lme should be used,
        the addressed person being part of the "we". ]
        [ _natse_ "web, net" is used to mean "the Web". ]

        Wilindyo.
        -- -