147Re: [quenya] Oron Halla (laamatyalie)

  • Ales Bican
    Oct 16, 2001
      Ainon tenke:

      > > maara laamatyalie!
      >
      > Yee.. Auri sine hlarilme vinyar Pacistanello, ar noore tanasse (laa haira i
      > reenallo, sanan) ea osto estaina _Quetta_!
      >
      > Inye oi sana i Quenya quetto "quetta" iire hlarin esse tana...

      **Var i esse _Marquette_ -- maar quettaron? IIrima laaamatyalie.
      Nan laa naan i minya i sin quente, hlarnenyes Eruuve Elenello.

      Alda

      [**Or the name _Marquette_ -- home of words? Lovable pun.
      But I am not the first who said this/thus, I heard it from
      Lisa Star.]

      http://personals.yahoo.com
    • Show all 3 messages in this topic